panda czy punto ???

Data: 2009-04-05 17:04:59
Autor: JBART
panda czy punto ???
Witam
Chciałem kupić żonie małe autko do miasta. Pomyslałem o Pandzie (4-5 letnia za ok. 15-16 kzł). Ale widzę, że praktycznie w tej samej cenie lub niewiele drożej można znaleźć Punto (też  4-5 letnie). Panda wydaje mi sie nowoczesniejsza i lepsza pod względem niezawodności a Punto jest autem zdecydowanie większym. Co wybrać?
W rachubę wchodzi tylko auto od I własciciela z salonu w Polsce.

znajoma, która na codzień jeździ Grande Punto, w trakcie dłuższej naprawy auta w ASO poruszała się Pandą i była zachwycona zwinnością auta oraz korzyściami wynikającymi z mniejszego rozmiaru samochodu (zwłaszcza, że naprawa miała miejsce w okresie świątecznym, więc atut rozmiarowy, zwłaszcza pod marketami nabierał większego znaczenia).
Na mnie osobiście wnętrze Pandy działa zbyt przytłaczająco - ogromna i strasznie tandetnie plastikowa deska rozdzielcza, jazda ramię w ramię (w znaczeniu dosłownym) z towarzyszem podróży no i mułowaty silnik w podstawowej wersji ( tylko taką miałem okazję jeździć ).
Punto II o którym piszesz to jednak samochód innej klasy, łatwiej tu o przyzwoitszy silnik, miejsca więcej, a plastiki choć nie mniej plastikowe to jednak tak nie przytłaczają. Komfort w moim odczuciu też przemawia za Punto II, podobnie jak prowadzenie - zachowanie poza miastem. Jeśli brałbym samochód dla żony, to zakładałbym, że okazyjnie i ja z niego skorzystam, więc z tych dwóch wybrałbym na pewno Punto.

--
Jarek

panda czy punto ???