panele

Data: 2009-04-11 02:00:44
Autor: Chiron
panele

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:grk9d0$kag$1news.onet.pl...
Witam,

postanowiłem położyć panele w mieszkaniu. Patrząc na ceny (od 8 zł/mkw do 120 zł/mkw)- czy mam się kierować ceną? Bo to są ceny tej samej, 4 klasy ścieralności. Czy warto kupić w sklepie, gdzie dają fachowców do ułożenia w cenie paneli (Komfort), czy raczej wziąć kogoś sprawdzonego, a kupić te same taniej na allegro? Jak z podkładem? Czy lepsza wylewka, czy specjalna płyta wiórowa pod panele?
pozdrawiam

Witam i dziękując Wam wszystkim za pomoc (napewno skorzystam) życzę Spokojnych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy

Sławek (Chiron)

panele