panele solarne na działce

Data: 2014-08-01 13:35:11
Autor: zhbick
panele solarne na działce
Planuję zaopatrzenie altanki na działce w prąd. Rozważam zakup paneli solarnych, regulatora napięcia, akumulatora, kilku ledowych punktów świetlnych 12V oraz przetwornicy 12 na 230V o wydajności wystarczającej do podłączenia czegoś w rodzaju laptopa lub niewielkiego telewizora LCD. Czy ktoś przerabiał temat i jest w stanie doradzić mi w sprawie doboru optymalnych podzespołów (a może są gdzieś dostępne gotowe komplety do podłączenia)?

pozdrawiam!

Data: 2014-08-01 04:55:48
Autor: Kris
panele solarne na działce
W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 13:35:11 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

ktoďż˝ przerabiaďż˝ temat i jest w stanie doradziďż˝

Popatrz we wcześniejsze watki. Chyba nie dalej jak miesiąc temu podobny temat był omawiany i były tam zarówno wyliczenia teroretyczne grupowiczów jak i faktyczna "wydajność" podana przez człowieka który taki panel kupił.

Data: 2014-08-01 15:45:03
Autor: zhbick
panele solarne na działce
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2abea625-1255-463e-92b2-f2d28c85cbaa@googlegroups.com...

[...]

A jaki temat miał ów wątek? Przeleciałem przez 10 tys wiadomości pobranych przez czytnik, lecz nie zauważyłem.

Data: 2014-08-01 07:01:28
Autor: Kris
panele solarne na działce
W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 15:45:03 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

A jaki temat mia� �w w�tek? Przelecia�em przez 10 tys wiadomo�ci >pobranych przez czytnik, lecz nie zauwa�y�em.
Mój błąd.
To było na pl.misc.budowanie
Tam pytaj jak masz jakieś wątpliwości bo więcej osób zorientowanych w temacie tam bywa.
https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.budowanie/solarne%7Csort:date/pl.misc.budowanie/Rr4kUbY_iDg/6OTP6btCA1YJ

Data: 2014-08-01 18:44:56
Autor: zhbick
panele solarne na działce