pani Karolina Pielach, Getin Bank

Data: 2015-07-06 06:10:48
Autor: Majka
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Szanowna Pani Karolina Pielach, pełnomocnik Getin Bank,

Nikt nie może mnie z panią połączyć, dlatego spróbuję tutaj - może pani zagląda na  tą grupę.

Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru) moje pismo, w którym wyrażam SPRZECIW na nowe warunki.
Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca.

Dziś, 6 lipca, po 26 dniach! dostałam pismo od pani, w którym stwierdza Pani:

"pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi są rachunek... i konto..., jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była nieprawidłowa"

Pani Karolino Pielach. Czy umie pani odróżnić słowo SPRZECIW od WYPOWIEDZENIE?
Czy zatrudniając panią w banku sprawdzano, czy umie pani czytać ze zrozumieniem?

Jeśli nie zrozumiała pani mojego pisma, to informuję, że sprzeciwiłam się nowym warunkom wprowadzanym z dniem 1 lipca br, i w związku z tym moje konto powinno było zostać zamknięte z dniem 30 czerwca.
SPRZECIW! Czy pani rozumie? Wysłałam i wyraziłam SPRZECIW!
Nie WYPOWIEDZENIE!
To są różne słowa, o różnym znaczeniu, i powodują różny skutek.

Ale jest jeszcze druga możliwość:
Jest pani ZŁOŚLIWA.
- jest pani złośliwa, i by uczynić na złość i wbrew osobie, która ośmiela się SPRZECIWIĆ i zakończyć współprace z Getin Bankiem wysyła Pani pismo o nieprawidłowości dyspozycji "WYPOWIEDZENIE"
- jest pani złośliwa wysyłając swoje pismo do mnie po czasie, tj po wprowadzeniu warunków którym się SPRZECIWIAM.
- jest pani złośliwa informując mnie o tym po 26 dniach od otrzymania mojego pisma, w pierwszym dniu obowiązywania nowych warunków.
- jest pani złośliwa wspominając w piśmie, gdzie mogę złożyć poprawną dyspozycję, ale nie pisze pani jak wygląda w pani mniemaniu ta _poprawna_ dyspozycja -  wypadało by podać link, załączyć wzór, lub wskazać punkt w regulaminie opisujący to pismo.

Nie wstyd pani, pani Pielach?

Proszę o przekazanie mojego pisma ze SPRZECIWEM na nowe warunki osobie, która zrozumie przekaz, która wie co to znaczy SPRZECIW, która nie będzie pisała bez sensu o WYPOWIEDZENIU, i która zrobi to co należy, czyli zamknie konto/rachunek bez zbędnej zwłoki i złośliwości.

Data: 2015-07-06 15:27:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Majka" 7be61c86-9cd1-43bc-8eab-0548ad4b353d@googlegroups.com

: Czy zatrudniając panią w banku sprawdzano, czy umie pani czytać ze zrozumieniem?

Odpowiedź jest oczywista. :) Może to tak zwane pytanie retoryczne?
IMO wielu ludzi w Polsce nie potrafi ani czytać, ani pisać... Te
osoby pełnią ważne funkcje w tym kraju, marnując ludziom czas. To
poważny problem polskiego szkolnictwa.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-06 15:34:42
Autor: akarm
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 15:10:50 UTC+2 użytkownik Majka napisał:

Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone

Czyżbyś nie wiedziała z jakimi ludźmi masz do czynienia?
Pan Czarnecki zatrudnia dość specyficzny typ pracowników. :D
Mnie się udało załatwić wszystko za pośrednictwem wewnętrznej poczty elektronicznej. Mimo obietnicy (tradycyjnie, jak to u nich) nie zadziałało. Ale 2 dni po terminie i moim dodatkowym zapytaniu - wreszcie ukazał się koniec. Już nie mam nic wspólnego z żadnym bankiem p. Czarneckiego!
Uff...
-- -       Akarm

Data: 2015-07-06 16:56:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Szybkość błyskawicy -- niestety na slajdzie. ;)

: "pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi
: są rachunek... i konto...,

Zamykasz i rachunek, i konto? Nie za wiele naraz?

: jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była nieprawidłowa"

IMO nawet w razie rzeczywistych nieprawidłowości reakcja
banku powinna być bezzwłoczna, o ile bank wiedział, gdzie
Ciebie szukać -- Ty umiesz szukać nawet na grupie. :)

A co to wg mnie 'rzeczywista nieprawidłowość'? Coś na kształt:

 -- braku stosownego podpisu
 -- nieczytelności pisma
 -- braku danych typu nazwisko
    (bank nie wie, komu zamknąć, lub co)
 -- niespójności treści pisma
    (prośba o zamknięcie i jednocześnie o niezamknięcie;
    ,,leków nie przyjmuje, jedynie witaminy'')

-=-

BTW wypowiedzeń:
IMO forma wypowiedzenia nie może być istotna. Moim
zdaniem każde zrozumiałe i jednoznaczne wypowiedzenie
musi być honorowane przez bank, choć rzecz jasna bank
może prosić o wypowiedzenie w konkretnej formie. IMO
stosowna forma to wygoda i dla klienta (wystarczy, że
wypełni stosowne pola formularza) i dla banku, bo ma
standardowe druki (być może łatwo rozpoznawalne, być
może łatwe w skanowaniu, być może łatwe w szukaniu
stosownych informacji) ale to nie znaczy, że można
odrzucać wypowiedzenie ze względu na formę.

To tak na boku -- bo ty akurat piszesz o sprzeciwie,
nie o wypowiedzeniu, co najwyraźniej umyka uwadze
Twojej interlokutorce.

-=-

IMO warto gratyfikować dobrych pracowników, zaś złych -- (; niekoniecznie. ;)
Ale chyba każdy zna piosenkę śpiewana prze Młynarskiego -- o koniach
zaprzęgowych i woźnicy lejącego batem konia dobrego, zamiast konia złego...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-06 20:21:37
Autor: tom
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Skorzystaj z formularza skargi na banki dostepnego na stronie KNF, poskutkuje napewno.

Data: 2015-07-07 00:49:20
Autor: Chris94
Dnia Mon, 6 Jul 2015 06:10:48 -0700 (PDT), Majka napisał(a):

[...]

Zapewne jest to standardowa procedura tego banku, gdyż podobne kwiatki
już trafiały na tę grupę.
I jeszcze jeden przykład potwierdzający, że od tego banku najlepiej
trzymać się z daleka.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-07-07 02:41:33
Autor: ikarek
Użytkownik "Majka" <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> napisał w wiadomości news:7be61c86-9cd1-43bc-8eab-0548ad4b353dgooglegroups.com...
Szanowna Pani Karolina Pielach, pełnomocnik Getin Bank,
[...]

Dobre :) Niedługo, żeby pozbyć się konta w banku, trzeba
będzie "Sprawy dla reportera" ;)

Data: 2015-07-09 22:16:47
Autor: Krzysztof Halasa
Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> writes:

Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru)
moje pismo, w ktĂłrym wyraĹźam SPRZECIW na nowe warunki.
Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca.

Teraz jest tak, że bankom nie wystarczy już sprzeciw, tylko chcą
aktywnego wypowiedzenia umowy przez klienta.

Kiedyś bywało tak, że banki wypowiadały starą umowę i proponowały nową.

"pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi są
rachunek... i konto..., jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była
nieprawidłowa"

Przyznaję jednak że nie wiem co to jest "dyspozycja WYPOWIEDZENIA".
Wypowiedzenie umowy to jest oświadczenie woli, dyspozycja to jest inne
oświadczenie woli (typowo zlecające usługodawcy dokonanie jakiejś
czynności).
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2015-07-09 23:29:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Krzysztof Halasa" m3wpy9t7bk.fsf@pm.waw.pl

Przyznaję jednak że nie wiem co to jest "dyspozycja WYPOWIEDZENIA".
Wypowiedzenie umowy to jest oświadczenie woli

I ja tak uważam. Oby bank wiedział: kto, co i kiedy chce zamknąć.
Na wszelki wypadek można zadzwonić do klienta i doprecyzować.

Przed laty sporo pisano tutaj o różnych złych nawykach banków.
Później przyszły owoce ;) naszego gadulstwa, aż w końcu część
ludzi rzuciła się na latanie... (polecanie)

IMO warto jednak pracować za wychowawców, choć nam za to nikt
bezpośrednio nie płaci -- warto uczyć bankierów tego, czego
obecni (chyba zwykle młodzi) bankierzy powinni byli nauczyć
się w domu i w szkole oraz na praktykach...

Skoro klient nie chce kontynuować współpracy, należy posłusznie
współpracę przerwać. :) Można żądać wywiązania się (spłaty długów)
ale nie można cwaniactwem ciągnąć współpracy wbrew woli klienta.
(w tym wypadku -- klientki)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-10 03:00:33
Autor: Budzik
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Użytkownik Krzysztof Halasa khc@pm.waw.pl ...

[...]

Jest tak bo?
Banki sobie tak wymysliły czy prawo tak stanowi?

Data: 2015-07-10 15:55:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D332C63DAFAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Teraz jest tak, że bankom nie wystarczy już sprzeciw,
tylko chcą aktywnego wypowiedzenia umowy przez klienta.

Jest tak bo?
Banki sobie tak wymysliły czy prawo tak stanowi?

Albo ukrócimy samowolę ,,prawników'', albo za jakiś czas
dojdziemy do absurdu typu: ,,skuteczne wypowiedzenie umowy
bank-Kowalski złożyć może tylko prawnik''.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-10 18:00:44
Autor: Budzik
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

[...]

Ale przeciez nie ma takiego prawa - a to ze bank sobie cos wymysla - coż - na mało asertywnych pewnie wystarczy.

Data: 2015-07-11 00:21:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D3C2A26ECFFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

I co z tego, że nie ma, skoro na końcu takiego sporu jest Sąd -- z sędzią-debilem?
Getin otworzył mi konto, zanim podpisał ze mną umowę. Co więcej -- rzekomo dlatego
do mnie dzwonił, że ja wypełniłem stosowny formularz -- ale ja tego formularza nie
wypełniałem. Jasne -- formularz mógł wypełnić ,,w moim imieniu'' reklamodawca, aby
zyskać klienta -- aby zarobić, nie musiał to być bank, jednak bank zlecił wysłanie
dokumentów kurierowi, kurier dokumentów nie dostarczył a bank uruchomił moje konto
bez stosownej umowy, mając moje dane osobowe sprzed wielu lat.

Klasyka. ;)

I jeszcze Getin śle do mnie listem poleconym wyjaśnienie mówiące o wyświadczonej
mi łasce -- cofnięciu naliczonej opłaty za konto.

-=-

Co z tego, że bank nie może budować prawa łamiącego prawo ogólne?

Zobacz, co ,,dziś'' przegłosowano -- prawo mówiące o domniemanej niewinności podatnika.
Takie prawo jest stosowane ogólnie na całym ,,cywilizowanym'' świecie i obowiązywało
praktycznie (nawet miałem o tym kurs z Krajowej Izby Doradców Podatkowych -- jak
byś nie wiedział, jestem pracownikiem Biura Rachunkowego i otrzymywałem pieniądze
za słuchanie takich kursów) w Polsce do tej pory. To urzędnik musiał wykazać Twoja
winę, jeśli chciał Cię ukarać. Póki winy nie wykazał -- nie mógł Cię ukarać. Kurs
obrazował to prawo przykładami typu: ,,Nie podatnik musi wykazać, iż nabył coś, co
służy firmie podatnika i zyskom, ale urzędnik musi udowodnić, że podatnik kupił coś,
co nie służy firmie podatnika lub jest jakoś ujęte w stosownych regulacjach jako zakazane''.

Jeśli polski parlament głosuje nad prawem o domniemanej niewinności, to IMO
znak, że źle dzieje się w Polsce? IMO od dawna tutaj dzieje się źle a prawdę
o stanie polskiego państwa niestety wygłosił Bartłomiej (Bratłomiej?
Sienkiewicz słynnymi ;) słowami: ,,Polska to c. d. i kamieni kupa''.

-=-

Nie licz na pomoc sądów w razie sporu z bankiem. Sąd szybko
zauważy, że jesteś niemerytoryczny i jedynie polemizujesz. ;)
Doleje do tego wiadro wody, dorzuci emulgatory i/albo wzbije
kłęby ;) piany... Po rozprawie wypije za Twe zdrowie kilka
głębszych, płacąc Twoimi pieniędzmi i co jakiś czas wyjdzie
na ulicę, aby protestować przeciwko niedofinansowaniu wymiaru
sprawiedliwości. Zaś po latach ,,pracy'' przyjmie spokojnie
emeryturę kilkakrotnie wyższą od przeciętnej...

Aby wygrać, będziesz musiał zatrudnić ,,prawnika'' -- a ten
,,prawnik'' podzieli się zyskiem z sędzią przy wódce...

-==

Jeśli sąd uważa, że:

 () wypukliny to skolioza,
 () leki to nie leki (Ty chyba też tak uważasz)
 () opinia biegłego jest rzetelna, choć do formy
    i stylu opinii ów sędzia ma zastrzeżenia a treści
    tejże opinii nie umie ocenić, gdyż nie jest lekarzem...

To raczej nikt w takim sądzie sprawiedliwości nie znajdzie.

-=-

Nie jest prawdą, że sąd jest związany opinią -- czy sentencją opinii.
Wyobraź sobie opinię typu:

     W poniedziałek u ciociu na imieninach było gorąco, kumpel mi
  wyrąbał moja córkę, a w sklepie zbrakło cukru. Biorąc to wszystko
  pod uwagę, zważając i dokładając oraz ujmując w ramy i ramki, nie
  zapominając, ale uwzględniając -- uważam, że Budzik jest winny
  bankowi tyle, ile ten bank sobie zażyczył. ;)

Sentencja jasna i jednoznaczna. ;) Ale rozumowanie biegłego nieco dziwne. ;)

Sędzia ma zastrzeżenia do formy i stylu, ale uważa, że opinia jest rzetelna.

   http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/milosc.mp3
   http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/milosc.htm

Sędzia nie umie polemizować z lekarzem -- nie jest lekarzem, więc nie polemizuje.
Wybrakowaną opinię (nawet numer dowodu jest źle zapisany) zawierającą sprzeczności
(leków nie przyjmuje, jedynie witaminy) i opartą o nic (biegły nie może zobrazować
domunetacją swoich słów dotyczących 90% populacji) Sąd Rejonowy uznaje za rzetelną.
A Sąd Okręgowy popiera w pełni stanowisko Sądu Rejonowego, gubiąc przy okazji
załącznik -- dokument podpisany przez lekarzy, nie przez Goździkową.

-=-

Co z tego, że nie ma jakiegoś prawa? Sąd w razie potrzeby zadecyduje,
nie Ty i nie zdrowy rozsądek. Niezawisły sąd uzna wg swoich widzimisiów
(na przykład -- wypukliny to inaczej/medycznie skolioza) i zwróci Ci
uwagę na to, że nie kłamiesz. :)

(; Ty pokażesz 'Wypowiedzenie', sędzia uzna, że to wypisanie? ;)
Albo, że to polemika z bankiem. ;) I umotywuje swoją bzdurną ocenę
rzeczywistości na 7 stronach zapisanych jensykief polskafym.

Celowo pokazałem sąd sąsiadów -- w Czechosłowacji było lustracja, w Polsce nie było.

   Czechosłowacja miała jedną z pierwszych ustaw lustracyjnych, ale po
   jej rozpadzie Czechy i Słowacja obrały inne drogi. Czesi przedłużyli
   tę ustawę na czas nieokreślony, Słowacy jej nie realizowali, aż sama
   wygasła. Ale oba kraje są w gronie państw demokratycznych. Czy można
   ocenić, która metoda była lepsza?

   https://www.tygodnikpowszechny.pl/rozne-drogi-europy-srodkowej-28640

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-11 05:00:31
Autor: Budzik
[...]

Na bardzo bardzo dalekim koncu do ktorego własciwie nigdy nie dojdzie w przypadku tak błachej sprawy.
Nie demonizuj, Leszku.

Data: 2015-07-11 18:23:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D43E909C576budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

I co z tego, że nie ma, skoro na końcu takiego sporu jest Sąd

Na bardzo bardzo dalekim koncu do ktorego własciwie nigdy nie dojdzie w
przypadku tak błachej sprawy.
Nie demonizuj, Leszku.

W razie czego pani Karolina będzie broniła banku własną piersią?
[dla pani Karoliny to błahostka]

Może masz rację -- frankowcy nie w sądzie, ale na ulicy dochodzą
,,swego'' -- nie zawracają sądom 12345 czy 1234 tak błahymi sprawami. :)

-=-

Czas to pieniądz -- mam czasy kliknięć w linki reklamowe. :)

Jak ktoś chce dochodzić swego -- niech pamięta godzinę (minutę, dzień
i sekundę oraz miesiąc) swego kliknięcia. Połowę niewyjaśnionych zysków
mogę (to dopiero zamysł -- nie obietnica) przekazać na obronę przed
sądowymi debilami. :)

-=-

Opłata miesięczna w ex-Meritum to niemal 20 pln za konto firmowe. Jeśli
bank nie zamknie rachunku a owca nie będzie miała papieru -- błaha sprawa
może sięgnąć tałzena (jednego kilo) plnów. :) O tałzen bank upomni się, co
zwiększy zadłużenie i w efekcie z rzekomo błahej sprawy wyrosną spore koszty...

Spore jak dla mnie -- ale może Ty, krezus... ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-11 19:00:30
Autor: Budzik
[...]

Porownujesz kredyt hipoteczny we frankach z zamknieciem konta?
Niezle odleciales...

Data: 2015-07-12 17:43:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D4CE4FBEF60budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Żyjemy w różnych światach -- dla Ciebie tysiąc plnów to drobiazg -- jesteś
przecież krezusem. Ja jestem biednym człowiekiem -- dla mnie tysiąc plnów
to dużo, to nie jest błahostka.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-12 16:00:24
Autor: Budzik
[...]

Dla mnie tysiac pln to tez duzo.
Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł i zamiast ja załatwic chcesz celowo dopuscic do długu w wysokosci 1000zł zeby dowieśc racji.
A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

Data: 2015-07-12 18:21:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D5B6EEAFF8Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Dla mnie tysiac pln to tez duzo.

Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł

Gdzie ja rozdmuchuję taką sprawę?

i zamiast ja załatwic

Co w niej załatwiać?

chcesz celowo dopuscic do długu w wysokosci 1000zł

Skąd takie podejrzenia?

zeby dowieśc racji.

Jakich racji?

A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

Na złość rodzicom co?...

-=-

Aby było jasne -- konto w Meritum zostało zamknięte następnego
dania roboczego po tym, jak dowiedziałem się o opłatach. ani
złośliwości wobec rodziców, ani celowego dopuszczania, ani
innych zarzucanych mi przez Ciebie czynów -- nie dostrzegam. :)

Gdy pisano o opłatach uznałem, że te opłaty dotyczą tylko nowych kont.

Nieświadoma owca może bez trudu mieć wysoki dług -- wystarczy błąd banku.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-12 17:00:25
Autor: Budzik
[...]

W kilku poprzednich postach.
Rozmowa o zamknieciu konta, ktore byc moze kosztuje 20zł miesiecznie, a juz rozmawiamy o długu 1000zł...

i zamiast ja załatwic

Co w niej załatwiać?

zamknąc konto.

chcesz celowo dopuscic do długu w wysokosci 1000zł

Skąd takie podejrzenia?

Z ciagu zdarzen ktory opisałem powyzej.

zeby dowieśc racji.

Jakich racji?

Ze bank zły, podły i ciemiezyciel.

A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

Na złość rodzicom co?...

ucho...

Data: 2015-07-12 19:34:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D5BF086F2E0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Dla mnie tysiac pln to tez duzo.

Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł

Gdzie ja rozdmuchuję taką sprawę?

W kilku poprzednich postach.

Zacytować to dmuchanie potrafisz? Bo równie
dobrze mógłbyś napisać coś na kształt:

  w swoich wypowiedziach

Niestety Twoja odpowiedź jest niezbyt dokładna.
Można by rzecz brutalniej -- Twoja odpowiedź jest pusta,
(nie niesie ze sobą żadnej terści poza oczywistościami)

Rozmowa o zamknieciu konta, ktore byc moze kosztuje 20zł
miesiecznie, a juz rozmawiamy o długu 1000zł...

Nie umiesz czytać czy masz słabą pamięć?
Ja pisze o kilku latach chodowli.

i zamiast ja załatwic

Co w niej załatwiać?

zamknąc konto.

Ha! Ale jak zamknąć? -- ono już zamknięte. ;)
(jakże go wydawać -- on dawno wydany)

Jeszcze kilka takich błyskotliwych (pustych czy irracjonalnych
odpowiedzi z Twojej strony i zamknę Ci dostęp do moich oczu.
Najpierw czytaj -- później pisz.

chcesz celowo dopuscic do długu w wysokosci 1000zł

Skąd takie podejrzenia?

Z ciagu zdarzen ktory opisałem powyzej.

Ale tego ciągu nie przeciągniesz tutaj, aby wykazać
Twój tok rozumowania? -- tok zdecydowanie błędny.

zeby dowieśc racji.

Jakich racji?

Ze bank zły, podły i ciemiezyciel.

To moje racje? Może najpierw wytrzeźwiej, później odpisuj?

A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

Na złość rodzicom co?...

ucho...

Co ucho?

-=-

Dla tych, którzy gubią się...

Ja piszę o takiej sytuacji -- klient złożył wypowiedzenie w banku,
ale bank konta nie zamknął (błędy zawsze bywają) a po paru latach
zwrócił się do klienta z prośbą o uregulowanie długu...

O czym Budzik pisze -- trudno mi zgadnąć.

Moim zdaniem Budzik oderwał się od rzeczywistości.
Budzik to doskonały przykład pani Karoliny Pielach?
IMO niezły. :)

Daję Ci PLONK za całokształt. :)
Na kilka najbliższych Twoich postów mogę dać odpowiedź -- abyś
nie pisał, że uciekam przed ,,odpowiedzialnością'', ale ogólnie
raczej nie chcę Cię czytać, bo takie czytanie jest stratą czasu.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-12 20:00:24
Autor: Budzik
[...]

Nie bawia mnie takie przepychanki.
Jeżeli miałes cos innego na mysli - po prostu to powiedz.

[...]

A po co chodowac?

i zamiast ja załatwic

Co w niej załatwiać?

zamknąc konto.

Ha! Ale jak zamknąć? -- ono już zamknięte. ;)
(jakże go wydawać -- on dawno wydany)

Racja. Ale skoro teoretycznie zamkniete a jednak widac ze nie zamkniete to mozna:
- wysłac ten nieszczesny formularz (tez bym tego nie zrobił)
- zadzwonic do banku, wyjasnic komus wyzszemu niz pacjent na infolinii ze  zlozono odmowe przyjecia nowych warunków i ze maja sie odpierniczyc.
- złożyc reklamacje co do odrzucenia pisma odrzucajacego nowe warunki.

Jeszcze kilka takich błyskotliwych (pustych czy irracjonalnych
odpowiedzi z Twojej strony i zamknę Ci dostęp do moich oczu.
Najpierw czytaj -- później pisz.

Leszku, bede zdruzgotany, ale co ja, mała myszka, moge na Twoje decyzje.

[...]

Zamiast pisac ze błedy, napisz jaki jest poprawny - bedzie merytoryczniej.

zeby dowieśc racji.

Jakich racji?

Ze bank zły, podły i ciemiezyciel.

To moje racje? Może najpierw wytrzeźwiej, później odpisuj?

Z jednej strony piszesz o zamknieciu dostepu do Twoich oczu, z drugiej kolejna impertynencją prosisz o to samo?

A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

Na złość rodzicom co?...

ucho...

Co ucho?

matko....

[...]

W koncu napisałes...

O czym Budzik pisze -- trudno mi zgadnąć.

O tym o czym watek... O sytuacji w ktorej bank uznaje, ze odmowa akceptacji nowych warunkow to za mało i ze nalezy złożyc formularz wypowiedzenia umowy.

Moim zdaniem Budzik oderwał się od rzeczywistości.
Budzik to doskonały przykład pani Karoliny Pielach?
IMO niezły. :)

Tak to juz jest - brak argumentów to pozostaje te ad personam.

Daję Ci PLONK za całokształt. :)

Ach, jest i dreszcz...

Na kilka najbliższych Twoich postów mogę dać odpowiedź -- abyś
nie pisał, że uciekam przed ,,odpowiedzialnością'', ale ogólnie
raczej nie chcę Cię czytać, bo takie czytanie jest stratą czasu.

Od razu ci mówie - nie kłopocz się.

Data: 2015-07-13 04:07:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Budzik" XnsA4D5DF2BB4C5Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Niedziela to poczatej tygodnia. ;)

   "Eneuel Leszek Ciszewski" mnrfug$j5r$1@node2.news.atman.pl

> [...]
   > zwiększy zadłużenie i w efekcie z rzekomo błahej sprawy wyrosną spore koszty...

   > Spore jak dla mnie -- ale może Ty, krezus... ;)

PLONK. :) Szkoda czasu na rozmowy z Tobą. :)

[nawet sądu nie naśladuje... nikogo... sili się,
ale nie wychodzi mu... pewna pani ;) w TV zauważyła,
że należy szanować swoich pracodawców -- nie słuchałem
uważnie, ale pojąłem w Mig27, ;) że mówiła o ZUSie,
który nie szanuje podatników, dzięki którym ów ZUS żyje...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-13 05:00:23
Autor: Budzik
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

PLONK. :) Szkoda czasu na rozmowy z Tobą. :)

Powtarzasz się...

Data: 2015-07-10 19:19:07
Autor: Krzysztof Halasa
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

Teraz jest tak, że bankom nie wystarczy już sprzeciw, tylko chcą
aktywnego wypowiedzenia umowy przez klienta.

Jest tak bo?
Banki sobie tak wymysliły czy prawo tak stanowi?

Trochę tak stanowi. Wypowiadanie wzorca umowy, art. 384-1.
To jest takie prawo kaduka szczerze mówiąc.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2015-07-10 20:00:43
Autor: Budzik
[...]

Ale co z tego, skoro to nie klient wypowiada...?
Klient nie ma prawa zgodzic sie w innym trybie na nowe warunki zaproponowane przez bank?

Data: 2015-07-11 14:25:06
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Bank nie wypowiada umowy. Przesyła tylko klientowi nowy wzorzec umowy.
Jeśli klient nie wypowiada umowy, to jakby godzi się na nowe warunki.

Klient nie ma prawa zgodzic sie w innym trybie na nowe warunki
zaproponowane przez bank?

Zgoda klienta jest domniemana.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2015-07-11 14:00:30
Autor: Budzik
[...]

Nie, klient sie wyraznie nie godzi. Pisze o tym wyraznie - nie zgadzam sie na nowe warunki.
To jest jego oswiadczenie woli, ktore niesie ze soba skutek w postaci zerwania umowy.

Klient nie ma prawa zgodzic sie w innym trybie na nowe warunki
zaproponowane przez bank?

Zgoda klienta jest domniemana.

Tylko pod warunkiem ze nie oswiadczyl inaczej.
A w tym przypadku: oswiadczyl!

Data: 2015-07-16 17:38:51
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Niestety tylko w Twojej wyobraĹşni. Zgodnie z KC, Ĺźadnego "zerwania
umowy" nie ma, natomiast klient może umowę wypowiedzieć.

Nie twierdzę że to jest dobre rozwiązanie, ale to co piszesz to
zaklinanie rzeczywistości.

Klient nie ma prawa zgodzic sie w innym trybie na nowe warunki
zaproponowane przez bank?

Zgoda klienta jest domniemana.

Tylko pod warunkiem ze nie oswiadczyl inaczej.
A w tym przypadku: oswiadczyl!

No to niestety zgodnie z KC powinien pójść za ciosem i wypowiedzieć
niekorzystną dla siebie umowę.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2015-07-10 21:32:02
Autor: Akarm
W dniu 2015-07-09 o 22:16, Krzysztof Halasa pisze:
Teraz jest tak, że bankom nie wystarczy już sprzeciw, tylko chcą
aktywnego wypowiedzenia umowy przez klienta.

No popatrz, a ja napisałem w e-mailu, że zgłaszam sprzeciw i Getin konto mi zamknął.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

pani Karolina Pielach, Getin Bank