Data: 2015-07-06 16:56:46 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pani Karolina Pielach, Getin Bank | |
"Majka" 7be61c86-9cd1-43bc-8eab-0548ad4b353d@googlegroups.com : Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru) : moje pismo, w którym wyrażam SPRZECIW na nowe warunki. : Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca. : Dziś, 6 lipca, po 26 dniach! dostałam pismo od pani, w którym stwierdza Pani: Szybkość błyskawicy -- niestety na slajdzie. ;) : "pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi : są rachunek... i konto..., Zamykasz i rachunek, i konto? Nie za wiele naraz? : jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była nieprawidłowa" IMO nawet w razie rzeczywistych nieprawidłowości reakcja banku powinna być bezzwłoczna, o ile bank wiedział, gdzie Ciebie szukać -- Ty umiesz szukać nawet na grupie. :) A co to wg mnie 'rzeczywista nieprawidłowość'? Coś na kształt: -- braku stosownego podpisu -- nieczytelności pisma -- braku danych typu nazwisko (bank nie wie, komu zamknąć, lub co) -- niespójności treści pisma (prośba o zamknięcie i jednocześnie o niezamknięcie; ,,leków nie przyjmuje, jedynie witaminy'') -=- BTW wypowiedzeń: IMO forma wypowiedzenia nie może być istotna. Moim zdaniem każde zrozumiałe i jednoznaczne wypowiedzenie musi być honorowane przez bank, choć rzecz jasna bank może prosić o wypowiedzenie w konkretnej formie. IMO stosowna forma to wygoda i dla klienta (wystarczy, że wypełni stosowne pola formularza) i dla banku, bo ma standardowe druki (być może łatwo rozpoznawalne, być może łatwe w skanowaniu, być może łatwe w szukaniu stosownych informacji) ale to nie znaczy, że można odrzucać wypowiedzenie ze względu na formę. To tak na boku -- bo ty akurat piszesz o sprzeciwie, nie o wypowiedzeniu, co najwyraźniej umyka uwadze Twojej interlokutorce. -=- IMO warto gratyfikować dobrych pracowników, zaś złych -- (; niekoniecznie. ;) Ale chyba każdy zna piosenkę śpiewana prze Młynarskiego -- o koniach zaprzęgowych i woźnicy lejącego batem konia dobrego, zamiast konia złego... -- .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2015-07-06 20:21:37 | |
Autor: tom | |
pani Karolina Pielach, Getin Bank | |
Skorzystaj z formularza skargi na banki dostepnego na stronie KNF, poskutkuje napewno.
|
|