pani Karolina Pielach, Getin Bank

Data: 2015-07-06 16:56:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pani Karolina Pielach, Getin Bank

"Majka" 7be61c86-9cd1-43bc-8eab-0548ad4b353d@googlegroups.com

: Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru)
: moje pismo, w którym wyrażam SPRZECIW na nowe warunki.
: Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca.

: Dziś, 6 lipca, po 26 dniach! dostałam pismo od pani, w którym stwierdza Pani:

Szybkość błyskawicy -- niestety na slajdzie. ;)

: "pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi
: są rachunek... i konto...,

Zamykasz i rachunek, i konto? Nie za wiele naraz?

: jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była nieprawidłowa"

IMO nawet w razie rzeczywistych nieprawidłowości reakcja
banku powinna być bezzwłoczna, o ile bank wiedział, gdzie
Ciebie szukać -- Ty umiesz szukać nawet na grupie. :)

A co to wg mnie 'rzeczywista nieprawidłowość'? Coś na kształt:

 -- braku stosownego podpisu
 -- nieczytelności pisma
 -- braku danych typu nazwisko
    (bank nie wie, komu zamknąć, lub co)
 -- niespójności treści pisma
    (prośba o zamknięcie i jednocześnie o niezamknięcie;
    ,,leków nie przyjmuje, jedynie witaminy'')

-=-

BTW wypowiedzeń:
IMO forma wypowiedzenia nie może być istotna. Moim
zdaniem każde zrozumiałe i jednoznaczne wypowiedzenie
musi być honorowane przez bank, choć rzecz jasna bank
może prosić o wypowiedzenie w konkretnej formie. IMO
stosowna forma to wygoda i dla klienta (wystarczy, że
wypełni stosowne pola formularza) i dla banku, bo ma
standardowe druki (być może łatwo rozpoznawalne, być
może łatwe w skanowaniu, być może łatwe w szukaniu
stosownych informacji) ale to nie znaczy, że można
odrzucać wypowiedzenie ze względu na formę.

To tak na boku -- bo ty akurat piszesz o sprzeciwie,
nie o wypowiedzeniu, co najwyraźniej umyka uwadze
Twojej interlokutorce.

-=-

IMO warto gratyfikować dobrych pracowników, zaś złych -- (; niekoniecznie. ;)
Ale chyba każdy zna piosenkę śpiewana prze Młynarskiego -- o koniach
zaprzęgowych i woźnicy lejącego batem konia dobrego, zamiast konia złego...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-07-06 20:21:37
Autor: tom
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Skorzystaj z formularza skargi na banki dostepnego na stronie KNF, poskutkuje napewno.

pani Karolina Pielach, Getin Bank