pani Karolina Pielach, Getin Bank

Data: 2015-07-07 00:49:20
Autor: Chris94
pani Karolina Pielach, Getin Bank
Dnia Mon, 6 Jul 2015 06:10:48 -0700 (PDT), Majka napisał(a):

Szanowna Pani Karolina Pielach, pełnomocnik Getin Bank,

Nikt nie może mnie z panią połączyć, dlatego spróbuję tutaj - może pani zagląda na  tą grupę.

Dnia 10 czerwca zostało do danku doręczone (potwierdzenie odbioru) moje pismo, w którym wyrażam SPRZECIW na nowe warunki.
Tym samym konto powinno zostać zamknięte dnia 30 czerwca.

Dziś, 6 lipca, po 26 dniach! dostałam pismo od pani, w którym stwierdza Pani:

"pismo dotyczące dyspozycji WYPOWIEDZENIA produktów jakimi są rachunek... i konto..., jednakże dyspozycja WYPOWIEDZENIA była nieprawidłowa"

Pani Karolino Pielach. Czy umie pani odróżnić słowo SPRZECIW od WYPOWIEDZENIE?

Zapewne jest to standardowa procedura tego banku, gdyż podobne kwiatki
już trafiały na tę grupę.
I jeszcze jeden przykład potwierdzający, że od tego banku najlepiej
trzymać się z daleka.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof