panie ...? Merta , jestes czubkiem !

Data: 2009-10-18 09:43:14
Autor: CYC
panie ...? Merta , jestes czubkiem !
jak wyzej .

cyc

Data: 2009-10-18 00:59:02
Autor: Mariusz Merta
nie jestem...
tzn wg aktualnie obowiązujących standardów nie jestem czubkiem...za to
jestem homofobem wg aktualnie obowiązujących standardów...
poza tym mam nadzieję, że znajdzie pan jakiś przytulny etat dla
sfrustrowanego doktora nauk którem waluta euro na mózg padła...
jak się zdecyduje go pan zatrudnić to niech mu pan płaci w
jewro...przypuszczam, że będzie pana po rękach całować...
rozumiem, że ta uwaga o czubkach to nawiązanie do tradycji kgb gdzie
każdego kto wątpił w powszechną szczęśliwość z nadania czerwonych
jaczejek
pakowano do psychuszki...
pozdrowienia dla lenina...a międzynarodówkę pan już dziś śpiewał w
ramach tzw. kultury świeckiej  ?

Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 10:17:14
Autor: CYC
jestes - bylo - nie jestem...
jestes

cyc

Data: 2009-10-18 07:39:04
Autor: Mariusz Merta
panie cyc zlituj się pan nad krukiem i daj mu pan e tat za kilka jewro
może to mu pomoże rozwinąć skrzydła (nomen omen :-)))  )
a jeśli nie to poproś pan kiszczaka żeby pogadał z michnikiem...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 17:46:34
Autor: CYC
panie ? Merta blisko Ci do mkarwana !
 a to juz nawet nie zboczenie ale perwersja intelektualna .

cyc

Data: 2009-10-19 09:43:46
Autor: Mariusz Merta
za to panu do świetej blidy yntelektualnej
w końcu każdy ma takiego świętego na jakiego zasługuje :-)
Mariusz Merta

panie ...? Merta , jestes czubkiem !