panie a ten, tego a mucha plujka znacz sie niesio³o wski...

Data: 2009-10-11 13:52:11
Autor: Mariusz Merta
panie a ten, tego a mucha plujka znacz sie niesio³o wski...
nawet has³o wyborcze mam...chcesz byæ weso³y g³osuj na niesio³y....
jakby on zosta³ preziem to wszystkie muchy by siê ucieszy³y... :-)))
ale ogólnie jak to Michalkiewicz mówi wszystko skoñczy siê weso³ym
oberkiem...
inna sprawa, ¿e w³a¶nie próbuje sobie wyobraziæ rapuj±cego
komorowskiego na jakim¶ mityngu wyborczym...
niestety to taka sama abstrakcja jak stepuj±cy tusk czy niesio³owski
tañcz±cy kan kana...
weso³o siê robi...tyle, ¿e ta weso³o¶æ zalatuje mi obozami
koncentracyjnymi made in  ue...
Mariusz Merta

panie a ten, tego a mucha plujka znacz sie niesio³o wski...