panie bleeeee to dzisiaj jest pan zadaniowany na odcinku a fe kaczory ?

Data: 2009-04-19 16:09:35
Autor: Mariusz Merta
panie bleeeee to dzisiaj jest pan zadaniowany na odcinku a fe kaczory ?
j.w.
to juz sily kaweckiego, pietrzykowskiego, tzveli haska nie wystarcza ?
no to skoro jet tak dobrze to dlaczego jest tak zle...
oj cosik mi sie zdaje, ze po leci na pysio...skoro pana wlaczyli do
pieprzenia prawdy po moskiewsku...
no molodiec choroszo rabotajetie...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-20 10:11:13
Autor: boukun
panie bleeeee to dzisiaj jest pan zadaniowany na odcinku a fe kaczory ?

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:00345be4-bd1e-416d-ad0a-29488efb6000a7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Musze takim baranom jak ty troche mózg przeprac, tak ki trening, zanim pójde cos kolo domu zrobic. Przed kompem zjadlem sniadanie, odprezylem sie i moge dalej zacierac murki.

boukun

panie bleeeee to dzisiaj jest pan zadaniowany na odcinku a fe kaczory ?