panie cyc...i ty zostaniesz kapucynem

Data: 2010-03-28 12:15:22
Autor: Mariusz Merta
panie cyc...i ty zostaniesz kapucynem
widzicie towarzyszu, walczycie z czyms co zostalo postawione na
fundamencie baaaaaardzoooootrwalym...
Jezus wyraznie powiedzial, ze bramy pikielne go nie przemoga...
trzeba przyznac, ze bardzo sie staracie :-)))
gdyscie waszmosciowe 10% tej energii ktora poswiecacie na walke z KK,
poswiecili na walke
z chorobami to glupota nie bylaby tak zarazliwa jak obecnie...tzn
roznosi sie za pomoca gw
i innych mediow...
W kazdym razie ja zawsze podziwiam cierpliwosc boska zwazywsz na
sq*****nie ludzkie...
Jego Cierpliwosc mnie zadziwia...to jedyna rzecz ktora mnie jesz dziwi
bo co do was towarzyszu cyc i co do kaweckich, pietrzykowskich,
grzesiow i tzva adonajow to mnie nic nie zdziwi
jestescie do bolu przewidywalni... zupelnie jak baki po grochowce na
wedzonce :-))))
Mariusz Merta

Data: 2010-03-29 09:45:50
Autor: cyc
panie cyc...i ty zostaniesz kapucynem

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:7f92a652-3e87-40ff-ae9d-0e17e383dd49z11g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

No !! . Jak zawsze macie Merta racje , jak zawsze trafiacie z sedno sprawy a wylewajaca sie wrecz z waszych postow "mondrosc " poraza swoja " logiczna logika " ,jakby powiedzial wasz konusowaty , pisowski guru .

cyc

panie cyc...i ty zostaniesz kapucynem