Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   panie cyc nie cierpi pan przypadkiem na zespół napięcia przedmiesiączkowego...pańska furię w imputowaniu mi bolszewizmu wyjaśniłbym kobiecym typem agresji...

Data: 2009-12-18 01:10:51
Autor: awe
panie cyc nie cierpi pan przypadkiem na zespół napięcia przedmiesiączkowego...pańska furię w imputowaniu mi bolszewizmu wyjaśniłbym kobiecym typem agresji...

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:def966ba-554c-4b6b-9253-addd31ee6746m3g2000yqf.googlegroups.com...
może umów się pan z tzva adonajem, w końcu w waszych czerwono-różowych
kręgach takie dziwolągi są modne
ciota pedofil z cycem cierpiącym na zespół napięcia
przedmiesiączkowego...
jak zrobicie trójkąt (bermudzki ?) z szenyszyn to dopiero będzie
wydarzenie na skalę konferencji w sprawie globalnego ocipienia w
Kopenhadze...wszystkie lodowce spłoną a fiuty stężeją w postawi
nazistowskiego pozdrowienia...
a panie lekkich obyczajów co sobie użyją to sobie użyją... :-))))

Mariusz Merta
;-)) ten cycu robi sie coraz bardziej komiczny. Jezu co za dziadostwo
awe