panie cyc, rozszyfrowałeś mnie...

Data: 2009-12-16 15:09:27
Autor: Mariusz Merta
panie cyc, rozszyfrowałeś mnie...

Wiem, zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego Anglicy jeszcze się na tobie nie
poznali i dlaczego wciąż tam mieszasz w okolicach Brighton.

bo mi się okolice podobają, od Brighton mieszkam wystarczająco daleko,
żeby nie czuć smrodu pedalstwa powszedniego nienaszego...
a czy angole się na mnie nie poznali ? :-)))) zdziwiłbyś się jogi,
zdziwiłbyś się...
gdybyś ty ruszył swoje cztery litery zamiast biadać o niskich
zarobkach to też by ci się żyło nieźle...
a tak, leż sobie jak przyszły schabowy i karkówka w cieplutkim kojcu
aż przyjdzie czas uboju...
Mariusz Merta

panie cyc, rozszyfrowałeś mnie...