panie kawecki, pietrzykowski, cyc, tzva adonai i inne tuzy postympu wg gazety wyborczej...

Data: 2009-10-17 20:07:48
Autor: Mariusz Merta
panie kawecki, pietrzykowski, cyc, tzva adonai i inne tuzy postympu wg gazety wyborczej...
dajcie krukowi jakiś etat bo mu sie euro na mózg rzuciło no i biedny
miota się chwaląc i ganiąc wg jakiegos dziwnego klucza różnych
polityków...jak go przytulicie ( a pan tzva przeleci, być może ma
kuszące kobiece kształty :-)   ) to może zacznie wieść uporządkowane
życie koszarowe (i koszerne :-)) )w szeregach postympu...kto wie ?
może nawet zostanie naczelnym gazety wyborczej czego życzę mu z całego
serca...

Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 05:12:46
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

--
Dzien dobry panie MM,

pana dotyczy tez to co Panslaviste dotyka; szcza pan czy sika?

AR

Data: 2009-10-17 20:35:22
Autor: Mariusz Merta
panie kawecki, pietrzykowski, cyc, tzva adonai i inne tuzy postympu wg gazety wyborczej...

pana dotyczy tez to co Panslaviste dotyka; szcza pan czy sika?

oddaję mocz albo odwiedzam tuska
a swoją drogą ja tylko popieram kandydature dra kruka na stanowisko
organu postympu...tzn gazety wyborczej złośliwie nazywanej
gazetą wybiórczą...ciekawe dlaczego ?
może jak on zostanie naczelnym kawecki stanie się zabawniejszy i tzva
bedzie miał dodatkowe obowiązki...
przez co może będzie mniej głupot w necie...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 05:39:47
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:b5fb8cf7-0b82-4a33-94ed-10bcf2ea9713v36g2000yqv.googlegroups.com...

[...]

Mocz to sie oddaje milej pani pielegniarce.
Powtarzam pytanie: Scza pan, czy sika?

Milej niedzieli!
AR

Data: 2009-10-17 20:43:39
Autor: Mariusz Merta
panie kawecki, pietrzykowski, cyc, tzva adonai i inne tuzy postympu wg gazety wyborczej...

Mocz to sie oddaje milej pani pielegniarce.
Powtarzam pytanie: Scza pan, czy sika?

obawiam się, że wśród przyjaciół niema pan pielęgniarek skoro im pan
oddaje mocz

a czy termin mikcja coś panu mówi ?
proszę zajrzeć do słownika poprawnej polszczyzny
jeżeli lubi pan być ordynarny tudzież wciska pan swój mocz
pielęgniarkom to już pąnski kłopot

Milej niedzieli!
AR

Alleluja, Alleluja, Alleluja...

Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 05:52:04
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:69b753e4-d7c6-4c9a-9350-074f8cd6d7d7d5g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Znowu szukasz pan piorka do kapelusza?
Do analizy (starch bylo napisac!) ja oddaje u pielegniarki.

To jak: Szcza pan czy sika?

AR

Data: 2009-10-17 21:38:58
Autor: Mariusz Merta
[...]

czynność którą ma pan na myśli wykonuję na stojąco...
nie pytam jak pan...
do moich kapeluszy nie szukam piór...nie wiem jak pan...
ale ja nie...nie szukam także koronek do męskich niewymownych
ani pomadek do ust...

widzę, że jest pan dość uparty w materii szczania i sikania
może będzie mi pan łaskaw objaśnić różnicę między sikaniem a szczaniem
wtedy zgodnie z tzw. standardami  dokonam właściwego wyboru...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 06:43:56
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e3ffe21b-1158-4a18-b08e-eca542af3dcbg23g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Upierdliwy nawet!  W tym necie rozne dziwolagi sie przeciez trafiaja;
nie zaprzeczy pan mam nadzieje.

Lubie wiedziec kto zacz w sensie baba ALBO chlop.  Stany superpozycyjne
czyste sa najgorsze.  Mieszane tyz do dupy.

AR

Data: 2009-10-18 09:43:14
Autor: CYC
panie ...? Merta , jestes czubkiem !
jak wyzej .

cyc

Data: 2009-10-18 00:59:02
Autor: Mariusz Merta
nie jestem...
tzn wg aktualnie obowiązujących standardów nie jestem czubkiem...za to
jestem homofobem wg aktualnie obowiązujących standardów...
poza tym mam nadzieję, że znajdzie pan jakiś przytulny etat dla
sfrustrowanego doktora nauk którem waluta euro na mózg padła...
jak się zdecyduje go pan zatrudnić to niech mu pan płaci w
jewro...przypuszczam, że będzie pana po rękach całować...
rozumiem, że ta uwaga o czubkach to nawiązanie do tradycji kgb gdzie
każdego kto wątpił w powszechną szczęśliwość z nadania czerwonych
jaczejek
pakowano do psychuszki...
pozdrowienia dla lenina...a międzynarodówkę pan już dziś śpiewał w
ramach tzw. kultury świeckiej  ?

Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 10:17:14
Autor: CYC
jestes - bylo - nie jestem...
jestes

cyc

Data: 2009-10-18 07:39:04
Autor: Mariusz Merta
panie cyc zlituj się pan nad krukiem i daj mu pan e tat za kilka jewro
może to mu pomoże rozwinąć skrzydła (nomen omen :-)))  )
a jeśli nie to poproś pan kiszczaka żeby pogadał z michnikiem...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-18 17:46:34
Autor: CYC
panie ? Merta blisko Ci do mkarwana !
 a to juz nawet nie zboczenie ale perwersja intelektualna .

cyc

Data: 2009-10-19 09:43:46
Autor: Mariusz Merta
za to panu do świetej blidy yntelektualnej
w końcu każdy ma takiego świętego na jakiego zasługuje :-)
Mariusz Merta

panie kawecki, pietrzykowski, cyc, tzva adonai i inne tuzy postympu wg gazety wyborczej...