panie kawecki, tvn ma problemy z podawanie źródła informacji

Data: 2009-09-08 00:31:50
Autor: Mariusz Merta
panie kawecki, tvn ma problemy z podawanie źródła informacji
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/24850
inna sprawa, że ja ten artykulik czytałem przedwczoraj...i nie chciało
mi się użyć metody kaweckiego...
a szkoda, pewnie kawecki zacznie rozwodzić się nad rztelnościa tvn
(tusk vision network)
a to po prostu pasciarze jak w/w kawecki
Mariusz Merta

panie kawecki, tvn ma problemy z podawanie źródła informacji