panie kolego moze by tak cos o Rosji ? czy boi sie pan chlopcow z brygady wympel ?

Data: 2009-04-16 16:22:52
Autor: CYC
panie kolego moze by tak cos o Rosji ? czy boi sie pan chlopcow z brygady wympel ?

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:f200f35d-23bb-4632-bd69-bfec795b7f94z5g2000vba.googlegroups.com...
Texas mam pewne zaszlosci historyczne jesli chodzi o niepodleglosc...
sam jestem ciekaw jak to sie potoczy bo dzialania buraka mi sie nie
podobaja...osobiscie wolalbym, zeby to najpierw rosja sie
rozleciala...
ale jakos dziwnie powsciagliwie sie o tym pisze i mowi...za to o
rozpadzie USA ciagle sie slyszy...
Mariusz Merta

Merta !! Masz odwage pisac cos na temat Ameryki ? .
Kiedy pisalem rok temu , ze Ameryka to bankrut  i ze jest tylko kwestia czasu kiedy zalamie sie i padnie na pysk , to byles jednym z tych ,ktorzy w odpowiedzi mieli argument , ze cyc piszac to , jest glupi . Kiedy pisalem mniej wiecej w tym samym czasie o mozliwej w Ameryce secesji , pisales o mnie jeszcze gorzej .
Teraz pytam sie Merta , kto okazal sie durniem ? cyc , ktory prorokowal wydarzenia o ktorych dzisiaj juuz glosno w swiecie , czy Merta , ktory mial a pewnie dalej ma oczy przysloniete a mozg Ameryka zatrute ? .
Nie mam satysfakcji ani z tego , ze potwiedzila sie Twoja glupota , ani z tego , ze potwierdzily sie moje przewidywania .
Twoja glupota mnie przeciez nie obchodzi , jest tak samo Twoja , jak gacie na tylku tymbardziej , ze nie jestes w niej odosobniony a  dotyczace Ameryki przewidywania  nie przynosza satysfakcji dlatego , ze wiem  i wczesniej wiedzialem ( o czym rowniez pisalem ) , ze ruina Ameryki skonczy sie tragicznie dla gospodarki calego swiata i tylko o cudzie mozna bedzie mowic , jesli nie skonczy sie to  totalna wojna !.
Merta ucz sie na swoich bledach a poki co , patrz tyko i sluchaj nie probujac dodawac swoich komentarzy bo na ogol wychodzisz na ..............badzmy milosierni .......ignorata !.

cyc

Data: 2009-04-16 18:45:07
Autor: CYC
Merta dalej rznie glupa!
Co ja pisze , Merta nie rznie glupa , Merta nim jest a za jedyne argumenty uzywa posadzanie mnie o przychylnosc dla kmunizmu !.
Piracki i lajdacki ( co na jedno wychodzi ) kraj, jakim jest ukochana przez Merte Ameryka , bankrutujac pociagnela za soba na dno , z pelna swiadomoscia dokonanej zbrodni , conajmniej polowe cywilizowanego swiata a Merta dalej w przykleku calowal bedzie reke jego przywodcy , nawet jesli wydaje sie byc na pierwszy rzut oka .......niedomyta ! .
Koltunstwo ma rozne wymiary . Jedne koltuny uwielbiaja Rydzka , inne zlodziejska Ameryke !...................ze tez zlodziejstwo moze znalezc dla siebie tylu zwoleniikow ? .

cyc

Data: 2009-04-16 19:04:15
Autor: CYC
I tak Cie tam nie wpuszcza !

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci

.............<

Szanowny pan moze raczy przyjac do wiadomosci, fakt iz caly system
finansowy moze runac...lacznie euro...bynajmniej nie tylko z winy USA
ale bardziej posadzalbym tutaj instytucje finansowe ktore bawily sie
zapalkami tj. tzw. pieniadzem fiducjarnym...(ciekawe czy pan wie o co
biega ?).

Alez skad !! takie rzeczy wiedziec moze tylko Amerykanin i Merta !!

z jaednej strony mnie to niepokoi...z drugiej strony to moze pan
zgadywac trzy razy w wypadku runiecia calego systemu i powrotu do
parytetu zlota komu bedzie latwiej ? ;-)
mme

Powrot do parytetu zlota Merta , to myslenie utopijne ( jesli wiesz o co biega :) ) , pozostaniemy wiec napewno nadal przy ...........pieniadzu fiducjarnym .

cyc

panie kolego moze by tak cos o Rosji ? czy boi sie pan chlopcow z brygady wympel ?