panie rAzorze...

Data: 2010-11-12 21:49:51
Autor: Grzegorz Z.
panie rAzorze...
.... Czy jeśli pobiją księdza i ktoś napisze o nim post lub artykuł - to też
będziesz za nim wołał per "klecho" ? --
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-12 22:33:54
Autor: rAzor
[panie Grzegorzu] panie rAzorze...
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
... Czy jeśli pobiją księdza i ktoś napisze o nim post lub artykuł - to też
będziesz za nim wołał per "klecho" ?

Starczy, że ty wołasz. Nie rycz więc, mały.

ps. W pierwszym odruchu chciałem napisać takie coś:
Pan sobie życzy powaznej odpowiedzi, nie będąc samemu poważnym?
Ja panu odpowiem, jeżeli pan się wpisze w kanon naprawy tej grupy - szlaban paściarzom, bez względu na ich proweniencję. I możemy jechać z tym koksem. A jak nie, to nie - taplajcie się dalej i płoszcie normalnych umysłowo ludzi.
Sądzę, że możemy coś zadziałać w ramach rozsądnych skrajności - czas gazetek ściennych MINĄŁ w 1989. Jestem gotów zaproponować uczciwe moderowanie grupy celem wyczyszczenia jej z paściarzy - bo to jest jej największa wada.
Ale.. ble ble ble ble ble
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-13 07:58:47
Autor: Azor jest pedałem
[panie Grzegorzu] panie rAzorze...

Użytkownik "rAzor" <colonel.rzhevsky@kobyla.com.ru> napisał

[...]

I te słowa napisał śmieć ryczący z radości po tragicznej śmierci prof. Geremka, śmiec broniący pedofilów, tajnych wspólpracowników itp. Goń się w buraki podwałbrzyski szmaciarzu, a o "uczciwości" możesz rozmawiac z menelami równymi tobie. Kapusiu.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-13 11:07:01
Autor: rAzor
[panie Grzegorzu] panie rAzorze...
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

[...]

Ale się kawecki spluł. :-D
Kwiiiiiicz paściarskie ścierwo, kwiiiicz.
I rwij kudły z rowa, pajacu. :-P
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-13 14:55:22
Autor: Grzegorz Z.
[...]

A "Deklaracja Łódzka" ? --
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-13 15:57:40
Autor: raff

UĹźytkownik "rAzor"<colonel.rzhevsky@kobyla.com.ru>  napisał

[...]

menelami rĂłwnymi tobie. Kapusiu.

Przemysław Warzywny

Ale się kawecki spluł. :-D
Kwiiiiiicz paściarskie ścierwo, kwiiiicz.
I rwij kudły z rowa, pajacu. :-P

A "Deklaracja Łódzka" ?

No wlasnie Kawecki, a deklaracja lodzka ?

R.

Data: 2010-11-13 23:31:07
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Mnie pytasz? Ja podpisałem.