panie tzva, nadal się panu obama podoba ? :-)))) ja koś chłodno pomiędzy USA a Izraelem

Data: 2009-11-12 00:43:50
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, nadal się panu obama podoba ? :-)))) ja koś chłodno pomiędzy USA a Izraelem
http://www.rp.pl/artykul/390743_Chlodniej_miedzy_Ameryka_i_Izraelem.html
obawiam się, że może być jeszcze chłodniej...
ciekawi mnie kiedy pan osobiście wychłoszcze swojego ulubieńca obamę
za antysemityzm ?
:-)))))
Mariusz Merta

panie tzva, nadal się panu obama podoba ? :-)))) ja koś chłodno pomiędzy USA a Izraelem