panie tzva, pan sie dobrze czuje ?

Data: 2009-08-02 00:50:00
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, pan sie dobrze czuje ?
następne pytanie, czy jest pan absolutnie pewien, że wywiesił pan
polską flagę narodową ?
przy okazji, z jakiej to okazji wywiesił pan flagę...abstrahując od
barw narodowych,
swego czasu pański idol adam michnik zamieścił artykuł w którym stało
jak wół, że Powstanie Warszawskie służyło do dorzynania niedobitków z
getta warszawskiego
stąd moje zdziwienie pańskim patriotyzmem...a przy okazji, nadal jest
pan przekonany, że Polacy budowali Auschwitz do gazowania Żydów...
tedy nie zdziwiłoby mnie gdyby pan wywiesił niemiecka flagę albo
tęczową (pedalską)...
Mariusz Merta

P.S.
Czy inny pański ulubieniec jan tomasz gross pisał coś o Powstaniu
Warszawskim ?
I co pisał ten "wielki historyk" wg pana ?
mme

panie tzva, pan sie dobrze czuje ?