panie tzva przy okazji francuskiego miasteczka znala złem parę linków o dywizjach ss...

Data: 2009-08-23 12:22:51
Autor: Mariusz Merta
panie tzva przy okazji francuskiego miasteczka znala złem parę linków o dywizjach ss...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Dywizje_Waffen-SS
warto poczytać, moża wyczuć tam iście germańskiego ducha :-)))
zwłaszcza w kategoriach grabieży...
a propos grabieży, wspominał pan z rozrzewieniem goeringa któren był
niemożliwym złodziejem dzieł sztuki nie tylko
 z Polski ale z Europy...czy ta chęć grabieży dzieł sztuki to też
element "kultury" niemieckiej ?
Mariusz Merta

panie tzva przy okazji francuskiego miasteczka znala złem parę linków o dywizjach ss...