panie tzva, trochę o gresji kobiet...bo mężczyzna z pana taki jak ksiądz z pana cyca

Data: 2009-12-16 15:03:06
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, trochę o gresji kobiet...bo mężczyzna z pana taki jak ksiądz z pana cyca
http://blog.rp.pl/wildstein/2009/12/16/rownouprawnienie-w-agresji/
j.w.
Mariusz Merta

P.S.
Komentarze są celne co do zawziętości kobiet...
mme

Data: 2009-12-17 08:28:38
Autor: cyc
Merta znowu odezwala sie w was bolszewicka natura !

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:94b32b19-7584-4c79-81be-03a96292c043m26g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tej natury nie pozbedziecie sie Merta juz nigdy . Bolszewizm macie towarzyszu zapisany w genach a pewnie i na twarzy .
Jak oni klamiecie i mataczycie , ja oni jestescie bezczelni i rozwydrzeni .

z czekistowskim pozdrowieniem

cyc

Data: 2009-12-17 08:32:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 17 Dec 2009 08:28:38 +0100, cyc napisał(a):

Jak oni klamiecie i mataczycie , ja oni jestescie bezczelni i rozwydrzeni .

z czekistowskim pozdrowieniem

Że też ci to przez "gardło" przeszło, cycu... Ty na prawdę musisz golić się
po ciemku.
Piotr

Data: 2009-12-17 10:05:15
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Ze niby brzytwa mu z lap wypadla i teraz cienkim glosem...?

Data: 2009-12-17 10:07:46
Autor: Piotr
Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:05:15 +0100, HaMMeR napisał(a):

Ze niby brzytwa mu z lap wypadla i teraz cienkim glosem...?

:-)
Noo może też... Ja raczej myślałem o wstydzie. Bo to przecież musi mu być
wstyd gadać takie brednie... Nie?
Piotr

Data: 2009-12-17 15:19:34
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1slz6k2pdhtaa$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jakie brednie ! , no jakie ? , ze niby merta nie jest bolszewikiem ? a niby kim jest skoro jak oni klamie w zywe oczy , opluwa i pomawia ludzi ? .
Bolszewik czystej wody a to , ze Tobie do gustu przypadl ? , no coz , sa rozne gusta , jeden lubi gruszki inny Merte .... przystojny taki , nie ? , co Piotrus ? podoba Ci sie bardzo i jaki w swojej bolszewickosci meski  ? .

cyc

Data: 2009-12-17 16:12:50
Autor: Piotr
Dnia Thu, 17 Dec 2009 15:19:34 +0100, cyc napisał(a):

[...]

To jakaś epidemia? Ty też będziesz się do mnie zalecał, jak ten bezrobotny
psychopata? Cycu, ja nie gustuję w facetach, choćbyś wyglądał jak Brando za najlepszych
lat i do tego się obsrał z ochoty to, to się nie zmieni. A co do Merty, to nie zauważyłem u niego śladów jakiegoś bolszewizmu.
Natomiast u ciebie widzę, i owszem, ślady jakiejś choroby postępującej, he,
he.
Piotr

Data: 2009-12-17 18:24:37
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:5h29ygqto39a.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

he , hwe , he , powiadasz ? .
Nie widzisz ? . no i pewnie nie zobaczysz bo slepota to typowa cecha moherow .. slepota wybiorcza oczywiscie bo widzi tylko to co chce widzec .
A co do preferencji seksualnych ? . No coz , po prostu wydawalo mi sie , ze gustujesz w Mercie bolszewiku
bo z taka determinacja go bronisz , ze inaczej sadzic nie mozna bylo .

cyc

panie tzva, trochę o gresji kobiet...bo mężczyzna z pana taki jak ksiądz z pana cyca