panie tzva, wygląda na to, że młodzi ludzie w Izraelu nie maja się gdzie wysikać...

Data: 2009-08-22 10:34:35
Autor: konserwator
panie tzva, wygląda na to, że młodzi ludzie w Izraelu nie maja się gdzie wysikać...

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:1c2d3834-abc0-4d44-bd1e-b1e39034929cz31g2000yqd.googlegroups.com...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Nie-oddaja-moczu-pod-okiem-slynnych-rabinow,wid,11419486,wiadomosc.html
proszę zwrócić uwagę, mowa jest o okolicznych klubach i kafejkach...to
one nie mają toalet ?
panie tzva, pan człowiek światowy jesteś i obeznany z Izraelem, czy to
jakiś lokalny problem ? czy dotyczy on całego Izraela ?
kiedyś bywałem w Izraelu i nie musiałem sikać pod murem, wystarczyło
pójść do toalety...

to tam sa toalety?
myslalem, ze tylko chatki z wielbladziego gowna zmieszanego z bloitem...

panie tzva, wygląda na to, że młodzi ludzie w Izraelu nie maja się gdzie wysikać...