panie wladzo most na mnie wpadl

Data: 2010-07-15 10:31:38
Autor: J.F.
panie wladzo most na mnie wpadl
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:djbs36ld6krmj9i6v47eme5bc11gh61j6k4ax.com...
http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ

Tu chyba to samo z innej kamery - tragicznie wyglada

http://www.youtube.com/watch?v=Hdok8Aa-eH8

J.

Data: 2010-07-15 10:39:23
Autor: Rafał
W dniu 15.07.2010 10:31, J.F. pisze:
[...]

Nooo, rzeczywiście _chyba_ to samo...

Data: 2010-07-15 13:25:49
Autor: J.F.
Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:i1mhfr$roa$1node1.news.atman.pl...
W dniu 15.07.2010 10:31, J.F. pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=hwqqOxKN9MQ
Tu chyba to samo z innej kamery - tragicznie wyglada
http://www.youtube.com/watch?v=Hdok8Aa-eH8

Nooo, rzeczywiście _chyba_ to samo...

Nawet nie spojrzalem na ten prierwszy, bo sobie pomyslalem "ilez moze byc takich przypadkow".

Jak widac moze byc duzo :-)

Najwyrazniej trzeba w budce obslugi zainstalowac alkomat i trawomat :-)

J.

Data: 2010-07-15 10:42:22
Autor: Daniel Kubiak
[...]

Z mostku kapitańskiego nic nie zostało, ciekawe czy zdążyli się
ewakuować :/ Dziwne tylko, że statek nie dawał sygnałów dźwiękowych że
jest na kolizyjnym.

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2010-07-15 10:44:23
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Daniel Kubiak" <danielnet@ihatespampoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1mhe1$hpk$1news.onet.pl...
Z mostku kapitańskiego nic nie zostało, ciekawe czy zdążyli się
ewakuować :/ Dziwne tylko, że statek nie dawał sygnałów dźwiękowych że
jest na kolizyjnym.

Nie dawał sygnałów, bo może właśnie na mostku już nikogo nie było ;]

Data: 2010-07-15 18:21:28
Autor: radekp@konto.pl
panie wladzo most na mnie wpadl
Thu, 15 Jul 2010 10:44:23 +0200, w <i1mhmv$iq8$1@news.onet.pl>, "Robert Wicik"
<rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> jest na kolizyjnym.

Nie dawał sygnałów, bo może właśnie na mostku już nikogo nie było ;]

Macie w komentarzach, obsługujący most zgodził się na extra zmianę, problem że
wcześniej trochę wziął tabletek i popił sobie.
Na mostku było dwóch ludzi, jeden uciekł a drugi schował się.

panie wladzo most na mnie wpadl