panlavista to esbek!

Data: 2009-04-21 05:29:45
Autor: antykacap
panlavista to esbek!
Życiorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna --

Data: 2009-04-21 06:05:20
Autor: Sanctum Officium
panlavista to esbek!
antykacap <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Życiorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna

No i co z tego, że pracował w SB? Może bił i torturował Żydów z KOR, czym
przysłużył się Polsce bardziej niż żydek Wojtyła i Bolek Wałęsa.

MK

Data: 2009-04-21 08:10:09
Autor: Piotr
panlavista to esbek!
Dnia Tue, 21 Apr 2009 06:05:20 +0000 (UTC), Sanctum Officium
napisał(a):

No i co z tego, że pracował w SB? Może bił i torturował Żydów z KOR, czym
przysłużył się Polsce bardziej niż żydek Wojtyła i Bolek Wałęsa.

Jakieś niewielkie szanse na takie roziwązanie są, niewielkie... pzdr
Piotr

Data: 2009-04-21 06:14:16
Autor: Sanctum Officium
panlavista to esbek!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Jakieś niewielkie szanse na takie roziwązanie są, niewielkie...

Też tak kiedyś myślałem. Esbecja jaka była każdy wie, jednak nie można jej
odmówić wyczulenia na żydostwo. W latach 80' SB stanowiła główny czynnik
propolski i antyżydowski. Wyrzucanie Panslaviście pracy w strukturach to woda
na młyn żydostwa z IPN.

MK

Data: 2009-04-20 23:31:32
Autor: Tzva Adonai
panlavista to esbek!
On 21 Kwi, 08:14, "Sanctum Officium" <1-www...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

W latach 80' SB stanowiła główny czynnik propolski i antyżydowski..

Etnicznie polska esbecja uderzała w polskich patriotów żydowskiego
pochodzenia, bo oni jako jedyni stanowili realne zagrożenie dla
ruskiej okupacji... Peerelowscy "narodowcy" to ruscy folksdojcze,
takie są fakty, które ty, szmaciana prostytuto, bezwstydnie ujawniasz..

Data: 2009-04-21 09:37:30
Autor: boukun
panlavista to esbek!

wrote:

[...]

-- -- -
Polski patriiota żydowskiego pochodzenia, to jakieś nowum. Jak to mówił polski patriota żydowskiego pochodzenia Icek Kuroń, napuścimy robotników z Radomia, żeby nas "żydowskich pachołków" zaatakowali w sądzie, a my ich wyzwiemy od "ruskich folksdojczy" i będzie zadyma... Dzisiaj to już nie ma celu Tzva.

boukun

Data: 2009-04-21 10:54:26
Autor: boukun
panlavista to esbek!

wrote:

[...]

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm

Zrozumiałeś coś z tego chociaż?

boukun

Data: 2009-04-21 08:20:22
Autor: Piotr
panlavista to esbek!
Dnia Tue, 21 Apr 2009 06:14:16 +0000 (UTC), Sanctum Officium
napisał(a):

[...]

Po efektach jakoś mi się niespecjalnie chce w to wierzyć. Popatrz
sobie na beneficjentów zmiany systemu, we wszystkich krajach, he, he.
Ale może masz rację, gdzieś tam w powiecie...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-20 23:27:16
Autor: Tzva Adonai
panlavista to esbek!
On 21 Kwi, 08:20, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Po efektach jakoś mi się niespecjalnie chce w to wierzyć. Popatrz
sobie na beneficjentów zmiany systemu, we wszystkich krajach, he, he.
Ale może masz rację, gdzieś tam w powiecie...

W twoim powiecie, esbecki Piotrusiu?...

Data: 2009-04-21 06:35:34
Autor: Sanctum Officium
panlavista to esbek!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Po efektach jakoś mi się niespecjalnie chce w to wierzyć.

Zwróć uwagę, że Kupa od dłuższego czasu wściekle atakuje Polaków z SB.

MK

Data: 2009-04-21 08:51:45
Autor: Piotr
panlavista to esbek!
Dnia Tue, 21 Apr 2009 06:35:34 +0000 (UTC), Sanctum Officium
napisał(a):

Zwróć uwagę, że Kupa od dłuższego czasu wściekle atakuje Polaków z SB.

Hm, kupa ("kupa" - zwracam uwage na poprawną pisownię) atakuje
wszystko co polskie, ale głównie to troll, żywiący się
zainteresowaniem, pod postacią okazywanej mu niechęci.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-21 06:57:55
Autor: Sanctum Officium
panlavista to esbek!
Hm, kupa ("kupa" - zwracam uwage na poprawną pisownię) atakuje
wszystko co polskie, ale głównie to troll, żywiący się
zainteresowaniem, pod postacią okazywanej mu niechęci.

Polacy powinni zrewidować swój stosunek do patriotów z SB. Uderzamy w Polaków
pod żydowską batutą i wspieramy żydowskie organizacje w rodzaju IPN, które
tylko sieją zamęt.

MK

Data: 2009-04-21 10:51:56
Autor: matusm
panlavista to esbek!

Użytkownik "Sanctum Officium" <1-www234@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsjqpj$s3u$1inews.gazeta.pl...
[...]

tylko sieją zamęt.niech sie  swieci fakt ze nadal,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-21 12:38:27
Autor: jadrys
panlavista to esbek!
Sanctum Officium pisze:
[...]

Nareszcie jakieś mądre słowa..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-21 09:41:50
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

napisał(a):

> [...]
> przysłużył się Polsce bardziej niż żydek Wojtyła i Bolek Wałęsa.

Jakieś niewielkie szanse na takie roziwązanie są, niewielkie...

Nigdy - to nie są moje dane, a w służbach, ani TW nie byłem...
Mam czyste sumienie i czyste ręce.

Data: 2009-04-21 15:31:22
Autor: CYC
panlavista to esbek!

napisał(a):

> [...]
pzdr
Piotr

Nigdy - to nie są moje dane, a w służbach, ani TW nie byłem...

Tak jak Bolek ?

cyc

Data: 2009-04-21 15:40:14
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czym

> Nigdy - to nie są moje dane, a w służbach, ani TW nie byłem...

On pochodzi z Popowa a Danuśka to popadia...

Data: 2009-04-21 16:09:17
Autor: boukun
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gskit2$hr$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Tak jak Bolek ?

cyc

On pochodzi z Popowa a Danuśka to popadia...

Na twoim miejscu to ja bym się po cichu wycofał z grup dyskusyjnych.

boukun

Data: 2009-04-21 16:40:08
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Na twoim miejscu to ja bym się po cichu wycofał z grup dyskusyjnych.

Jednak pracujesz dla parchów.

Nie mam powodu porzucać polityki, co więcej - jestem Polakiem i polskie są
moje sprawy.
I żaden chuj ssąc z palucha nie zniszczy mnie fałszywymi danymi.

Data: 2009-04-21 16:43:32
Autor: boukun
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsklvt$m7h$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

To zatkaj im ryja...
Po co się ujawniałeś w ogóle z nazwiska?

boukun

Data: 2009-04-21 17:02:39
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]

> I żaden chuj ssąc z palucha nie zniszczy mnie fałszywymi danymi.

To zatkaj im ryja...
Po co się ujawniałeś w ogóle z nazwiska?

    Nie ja. I dane w różnych życiorysach, cv, opisujące jakoby mnie są
nieprawdziwe. Nie chce mi się ścigać tych oszczerców. I na to liczą -
GWniane parchy. To ci i ich potomkowie, którzy okradali i okradają Polskę i
Polaków.
    Szykują nie tylko skok do PE - co mnie zbyt nie martwi, ale dalsze
niszczenie - tym razem armii polskiej i jej etosu, poprzez unurzanie w
parchatym szambie. Jak tych żołnierzy, którzy "ostrzelali" cywili, nikt nie
wie, skąd spadły pociski na tę wioskę, a to nie pierwsza parchata
prowokacja. Pamiętam, jak amerykańska grupa dywersyjna została ostrzelana
przez polskich żołnierzy w strefie chronionej przez polskie wojsko.
Dywersanci mieli wysadzić rurociąg.
    Gdyby Polaków tam nie było - nie byłoby też okazji do prowokacji oraz
parchatych oficerów wywiadu ubranych w polskie mundury.
    Dobrze wiemy, kto ich tam wysyłał i kto nadal to robi. Za to należy się
stryczek. Jak wszystkim obcym agentom.

Data: 2009-04-21 09:45:54
Autor: J-23
panlavista to esbek!
On 21 Kwi, 17:02, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:gskm6j$mnh$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

parchatych oficerów wywiadu ubranych w polskie mundury.
    Dobrze wiemy, kto ich tam wysyłał i kto nadal to robi. Za to należy się

Co Ty bredzisz? Wytlumacz sie ze swojego szpiclowania. Zawsze mi
wygladales na SB-eka.

J-23 itede

Data: 2009-04-21 18:53:25
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Co Ty bredzisz? Wytlumacz sie ze swojego szpiclowania. Zawsze mi
wygladales na SB-eka.

Podszywasz się pod Mikulskiego. Ciekawe dlaczego?

Data: 2009-04-21 10:03:19
Autor: J-23
panlavista to esbek!

Data: 2009-04-21 10:07:22
Autor: J-23
panlavista to esbek!
[...]

Pod jakiego Mikulskiego sie podszywam?

J-23 itede

Data: 2009-04-21 22:57:54
Autor: J-23
panlavista to esbek!
On 21 Kwi, 20:12, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4e829ed3-7c16-45f5-b273-8a6de851fb02c12g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> wygladales na SB-eka.

> Podszywasz się pod Mikulskiego. Ciekawe dlaczego?

Jakim szpiegiem byl (jest) Mikulski?

J-23 itede

Data: 2009-04-22 08:24:41
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]

> wygladales na SB-eka.

> Podszywasz się pod Mikulskiego. Ciekawe dlaczego?

Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Data: 2009-04-22 09:15:21
Autor: J-23
panlavista to esbek!

.com...> On 21 Kwi, 18:53, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:> Użytkownik

> [...]

Jakim szpiegiem byl (jest) Mikulski?

J-23 itede

Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Jaki Mikulski? O kim bredzisz? Szpiclu, mieszasz i krecisz, zeby
odwrocic uwage od tego gowna, ktorego sie nie pozbedziesz, i ktore Cie
oblepia.

J-itede

Data: 2009-04-22 18:25:02
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]

Jaki Mikulski? O kim bredzisz? Szpiclu, mieszasz i krecisz, zeby
odwrocic uwage od tego gowna, ktorego sie nie pozbedziesz, i ktore Cie

Nie dorzuciłaś... Za mała jesteś.

Data: 2009-04-22 09:22:55
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Typowe SBeckie uciekanie od tematu. Bedziesz gadal
o wszystkim byle tylko zmienic temat. Zenada.

Data: 2009-04-22 09:27:36
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Typowe SBeckie uciekanie od tematu. Bedziesz gadal
o wszystkim byle tylko zmienic temat. Zenada.

Nie rozumiesz co napisałem? W temacie!!!

Data: 2009-04-22 09:59:42
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie rozumiesz co napisałem? W temacie!!!

Co napisales? Ze wuj uganial sie za bizonem?

Data: 2009-04-22 09:26:32
Autor: jadrys
panlavista to esbek!
Panslavista pisze:

Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Też masz się czym chwalić.. To jakiś obciach być "czerwonym"? Baron się wcale tego nie wypierał..

Data: 2009-04-22 09:28:16
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:

> Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Też masz się czym chwalić.. To jakiś obciach być "czerwonym"? Baron się
wcale tego nie wypierał..

Nie mam idoli.

Data: 2009-04-22 10:00:15
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie mam idoli.

Ale kto byl Pana Oficerem Prowadzącym ?

Data: 2009-04-22 10:19:51
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Nie mam idoli.

Ale kto byl Pana Oficerem Prowadzącym ?

Pajacu - jestem samojedan...

Data: 2009-04-22 10:25:03
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Pajacu - jestem samojedan...

Oficer Samojedan? A imie tego pana ?

Data: 2009-04-22 10:28:46
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Pajacu - jestem samojedan...

Oficer Samojedan? A imie tego pana ?

AntyK

Data: 2009-04-22 10:30:48
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w

Oficer Samojedan? A imie tego pana ?

AntyK

Rozumiem, ze to ma byc rebus?

AntyK to jest Antek? A Antek to Antoni, prawda?

Czyli Antoni Samojedan byl Pana oficerem prowadzacym ?

A stopien jaki posiadal ?

Data: 2009-04-22 11:00:03
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]

Rozumiem, ze to ma byc rebus?

AntyK to jest Antek? A Antek to Antoni, prawda?

Czyli Antoni Samojedan byl Pana oficerem prowadzacym ?

Feldmarschal...

Data: 2009-04-22 15:40:39
Autor: cirrus
panlavista to esbek!
Panslavista pisze:
Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...
Też masz się czym chwalić.. To jakiś obciach być "czerwonym"? Baron się wcale tego nie wypierał..

Obciach to łagodnie powiedziane to raczej żenada.

--
stevep

Data: 2009-04-22 17:41:05
Autor: jadrys
panlavista to esbek!

Panslavista pisze:

Większym niż ja, ja nigdy czerwony nie byłem...

Też masz się czym chwalić.. To jakiś obciach być "czerwonym"? Baron się wcale tego nie wypierał..

Obciach to łagodnie powiedziane to raczej żenada.

E tam, sto razy bym wolał wypić wódkę z "czerwonym" niż raz z "czarnym"..

Data: 2009-04-22 18:30:37
Autor: Voyant
panlavista to esbek!
On Wed, 22 Apr 2009 17:41:05 +0200, jadrys <CHE@op.pl> wrote:

E tam, sto razy bym wolał wypić wódkę z "czerwonym" niż raz z "czarnym"..

 a jakby on stawial? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-22 19:09:50
Autor: jadrys
panlavista to esbek!
Voyant <heÂŽsk> pisze:
[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Czysta fantasy - czarny i stawianie..

Data: 2009-04-23 06:57:25
Autor: Voyant
panlavista to esbek!
On Wed, 22 Apr 2009 19:09:50 +0200, jadrys <CHE@op.pl> wrote:

>  a jakby on stawial? ;o)))

Czysta fantasy - czarny i stawianie..

 oj to malo wiesz ;o)
 "chlopaki" potrafia ciagnac, ze az milo.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 05:48:05
Autor: cirrus
panlavista to esbek!
Panslavista pisze:
[...]

Ja tam unikam trefnego towarzystwa, nie mówiąc już o piciu z nim wódki.

--
stevep

Data: 2009-04-22 09:29:09
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał

Co Ty bredzisz? Wytlumacz sie ze swojego szpiclowania. Zawsze mi
wygladales na SB-eka.

Bedzie bredzic, pieprzyc i tak dalej. Byle tylko zmienic temat.
Cos takiego robi teraz Tusk.

Pan mu napisze: "ustosunkuj sie do zarzutow" a on bedzie
gadal o cebuli, czosnku i ogorkach.

Albo zacznie przytaczac historie swojego wuja ktory
to na bizony polowal...

A to tylko udowadnia, ze Panslavista ma spaprany
zyciorys i smrod (nie tylko czosnku) bedzie sie ciagnal
za nim az do smierci...

Data: 2009-04-22 10:03:45
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

[...]

Pokaż dowody, bo mnie zaczynasz wkurzać.
Marzysz o dekapitacji?

Data: 2009-04-22 10:13:50
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w

Pokaż dowody, bo mnie zaczynasz wkurzać.
Marzysz o dekapitacji?

Niechec do ujawnienia dowodu osobistego (z zaslonietymi
najwazniejszymi danymi) jest wystarczajacym dowodem
obciazajacym Pana...

Data: 2009-04-22 10:20:51
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]

> Marzysz o dekapitacji?

Niechec do ujawnienia dowodu osobistego (z zaslonietymi
najwazniejszymi danymi) jest wystarczajacym dowodem

Nie mam sprawnego skanera i na chuj ci mój dowód, parchu.

Data: 2009-04-22 10:29:06
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie mam sprawnego skanera i na chuj ci mój dowód, parchu.

Jasny gwint co za pech.

Nie ujawnie dowodu osobistego i tym samym raz na zawsze
oczyszcze sie z zarzutow, ktore nawet znalazly swoj wymiar
na stronach IPN bo: "mam skaner uszkodzony".

Rozumiem, ze np. aparat cyfrowy tez w nieszczesliwy sposob
wpadl do zupy i sie zepsul?

Co za pech.

Ja nie potrzebuje Pana dowodu osobistego. Mnie to rybka.
Ale przez niechec do ujawnienia takiej bzdury powoduje Pan
ze jeszcze bardziej zaognia sie Pana sytuacja.

Nawet Pana wielki zwolennik, pan Boukun nie wytrzymal
i powiedzial, aby w koncu rzucil Pan na stol karty.

Ale niech bedzie. Skaner jest uszkodzony. (na allegro
sa skanery po 30 zl - to po cholere trzyma pan w domu
uszkodzony skaner? Nie lepiej wyrzucic na smieci?)

Data: 2009-04-22 10:51:06
Autor: jadrys
panlavista to esbek!
Neko pisze:
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie mam sprawnego skanera i na chuj ci mĂłj dowĂłd, parchu.

[...]

Coś się Neko tak przyczepił do Panslava? Ma Ci się spowiadać? Jesteś księdzem?

Data: 2009-04-22 10:51:48
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał

Jesteś księdzem?

Juz nie. :)

Data: 2009-04-22 10:59:22
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Coś się Neko tak przyczepił do Panslava? Ma Ci się spowiadać? Jesteś
księdzem?

Pajacują, bo chcą zbadać PESEL na kody z jednej strony, a z drugiej robić mi
Black PR...
A ja wiem mkomu muszę się okazywać a kiedy olać mogę sikiem prostym.
To olewam.

Data: 2009-04-21 09:40:43
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!
Użytkownik "Sanctum Officium" <1-www234@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gsjnn0$eg1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

No i co z tego, że pracował w SB? Może bił i torturował Żydów z KOR, czym
przysłużył się Polsce bardziej niż żydek Wojtyła i Bolek Wałęsa.

Każdy piszący z poetralu GWna jest nasłanym na mnie prowokiem.

Data: 2009-04-21 07:09:15
Autor: Hans Kloss
panlavista to esbek!
antykacap <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Życiorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna

Zarejestrowany jako esbek był jedynie 2.5 roku to raz. A po drugie- odkąd to
rezydent GRU pracuje jako szeregowy esbek, pogielo cię kompletnie?? Towarzysze
z bratnich słuzb wysłali go po prostu na kontrole, zeby sprawdzić czy w
szeregach "polskich" ss nie wygasa przypadkiem czujność klasowa i zapał
rewolucyjny. J-23

Data: 2009-04-21 07:31:11
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "antykacap" <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gsjlk9$75o$1inews.gazeta.pl...
Życiorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Chuja prawdziwy parchaty eSBucu.

Data: 2009-04-21 06:01:37
Autor: HaMMeR
panlavista to esbek!
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Chuja prawdziwy parchaty eSBucu.

Tak się pucowałeś padlino i co z tego wyszło?!
Od dawna śmierdziałeś mi esbecją!!

Data: 2009-04-21 09:39:44
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!
Użytkownik "HaMMeR" <1-www234@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):

> Chuja prawdziwy parchaty eSBucu.

Tak się pucowałeś padlino i co z tego wyszło?!
Od dawna śmierdziałeś mi esbecją!!

Chyba nie jesteś prawdziwym Hammerem, jakiego znam od lat na tej grupie...

Data: 2009-04-21 11:19:35
Autor: HaMMeR
panlavista to esbek!
Panslavista wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jasne ze nie jest! To jakis skoorwysyn-podszywacz,
onanista krzaczany smierdzacy tchorzem i wstydzacy sie
juz nie tylko samego siebie, ale nawet nicka, pod ktorym
moglby smierdziec bezkarnie na psp!
Co za bydle!

Data: 2009-04-23 00:09:42
Autor: HaMMeR
panlavista to esbek!
Panslavista wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To podszywaniec, porownaj adresy e_mail!

Data: 2009-04-23 05:31:30
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
> Użytkownik "HaMMeR"<1-www234@NOSPAM.gazeta.pl>  napisał w wiadomości

> Chyba nie jesteś prawdziwym Hammerem, jakiego znam od lat na tej
grupie...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To podszywaniec, porownaj adresy e_mail!

Wiem, Ty masz kulturę, tamten nie... Tylko, że reszta o tym nie musi
wiedzieć...

Data: 2009-04-23 05:31:30
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!
Panslavista wrote:
> Użytkownik "HaMMeR"<1-www234@NOSPAM.gazeta.pl>  napisał w wiadomości

> Chyba nie jesteś prawdziwym Hammerem, jakiego znam od lat na tej
grupie...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-04-21 09:14:28
Autor: CYC
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsjm83$fe5$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No i wyszlo szydlo z wora !.
I takie g...no mialo odwage pisac tu cos o "komuchach " !!.

cyc

Data: 2009-04-21 09:45:00
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]
>
> Chuja prawdziwy parchaty eSBucu.

No i wyszlo szydlo z wora !.
I takie g...no mialo odwage pisac tu cos o "komuchach " !!.

I ty komuchu bierzesz udział w tej prowokacji?

Data: 2009-04-21 09:58:22
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

I ty komuchu bierzesz udział w tej prowokacji?

Zadna prowokacja tylko stwierdzenie faktow
na podstawie dokumentacji IPN.

Data: 2009-04-21 10:04:13
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> I ty komuchu bierzesz udział w tej prowokacji?

Zadna prowokacja tylko stwierdzenie faktow
na podstawie dokumentacji IPN.

Nie moich.

Data: 2009-04-21 10:16:13
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Nie moich.

Imie, nazwisko, data urodzenia i imie ojca zgadza sie.

ZBIEG OKOLICZNOSCI ?!

Data: 2009-04-21 12:29:38
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Nie moich.

Imie, nazwisko, data urodzenia i imie ojca zgadza sie.

ZBIEG OKOLICZNOSCI ?!

Chuja tam!

Data: 2009-04-21 07:33:18
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

[...]

Miejsce i data urodzenia, imię matki, miejscowości i wykształcenie
nieprawdziwe.
Mam was pociągnąć za oczernianie?

Data: 2009-04-20 23:16:17
Autor: J-23
panlavista to esbek!
On 21 Kwi, 07:33, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "antykacap" <socjalpatri...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomościnews:gsjlk9$75o$1inews.gazeta.pl...> Życiorys Panslavisty na stronie IPN:http://tinyurl.com/49fkna

> --

http://www.gazeta.pl/usenet/

Miejsce i data urodzenia, imię matki, miejscowości i wykształcenie
nieprawdziwe.
Mam was pociągnąć za oczernianie?

Dodam jeszcze Twoje "hrabiowskie" pochodzenie, kmiotku.

J-itede

Data: 2009-04-21 05:50:37
Autor: antykacap
panlavista to esbek!
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Miejsce i data urodzenia, imię matki, miejscowości i wykształcenie
nieprawdziwe.
Mam was pociągnąć za oczernianie?

pociągaj sobie kurwo esbecka
moje informacje są sprawdzone i doskonale o tym wiesz
zeskanuj swój dowód i udowodnij że się mylę

Data: 2009-04-21 08:00:14
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "antykacap" <socjalpatriota@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gsjmrd$b9j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pociągaj sobie kurwo esbecka
moje informacje są sprawdzone i doskonale o tym wiesz
zeskanuj swój dowód i udowodnij że się mylę

Parchaty ostrugańcu, zacznij oglądać się za siebie...

Data: 2009-04-21 08:11:42
Autor: Piotr
panlavista to esbek!
Dnia Tue, 21 Apr 2009 07:33:18 +0200, Panslavista napisał(a):

Miejsce i data urodzenia, imię matki, miejscowości i wykształcenie
nieprawdziwe.
Mam was pociągnąć za oczernianie?

No, pociągnij.
A, że nie jesteś tu anonimowo, to najlepiej faktycznie pokaż skan
dowodu.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-21 08:37:02
Autor: boukun
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsjmc2$fjk$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A imię ojca się zgadza? No, Jerzy syn Edwarda. Tak myślałem, że w tej szkole oficerskiej to tylko jako słuchacz...

boukun

Data: 2009-04-21 10:02:50
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Miejsce i data urodzenia, imię matki, miejscowości i wykształcenie
nieprawdziwe.

Akurat data urodzenia pasuje, bo sam przeciez kiedys taka podawałes!

Nie slyszalem, aby komukolwiek zmienila sie data urodzenia.

Data: 2009-04-21 10:08:28
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

> [...]

Akurat data urodzenia pasuje, bo sam przeciez kiedys taka podawałes!

Nie slyszalem, aby komukolwiek zmienila sie data urodzenia.

JASNE. ALE NIE PASUJE.

Data: 2009-04-21 10:17:24
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

JASNE. ALE NIE PASUJE.

Jak nie pasuje? 1946 rok

Data: 2009-04-21 12:29:15
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> JASNE. ALE NIE PASUJE.

Jak nie pasuje? 1946 rok

Jestem dużo młodszy.

Data: 2009-04-21 07:36:22
Autor: Panslavista
panlavista to esbek!

Użytkownik "antykacap" <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gsjlk9$75o$1inews.gazeta.pl...

I znowu wasz jąkaty szubrawy parch będzie płakał o zagrożeniu jego pijackiej
dupy.

Data: 2009-04-21 08:17:13
Autor: antyanatinae
panlavista to esbek!
Użytkownik "antykacap" <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w

Życiorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna

Żyd i esbek w jednym. No ładnie!

P.
--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-21 08:24:29
Autor: konserwator
panlavista to esbek!
antykacap wrote:
Życiorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna

a ty esbeku we jakim wydziale pracowales?

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski!

Data: 2009-04-21 08:54:45
Autor: jadrys
panlavista to esbek!
antykacap pisze:
Ĺťyciorys Panslavisty na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna

I ma mój szacunek, w odróżnieniu od Ciebie anonimowy zasrańcu..

Data: 2009-04-21 09:09:35
Autor: Neko
panlavista to esbek!
Użytkownik "antykacap" <socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał