panoramiczny dach a akustyka

Data: 2011-03-09 21:40:40
Autor: Waldek Godel
panoramiczny dach a akustyka
Dnia Wed, 9 Mar 2011 22:25:10 +0100, bratPit napisał(a):

siedziałem kiedyś w Peugeocie 307 SW z całym szklanym dachem i skórzaną tapicerką i odniosłem wrażenie że taki samochód ma dziwną akustykę wnętrza - jakby echo, usiadłem w Fordzie to samo wrażenie, nie jeździłem takim samochodem ale ciekaw jestem Waszych opinii jakie jest wrażenie z podczas jazdy takim autem, są głośniejsze od analogicznych modeli z tradycyjnym dachem i klasyczną podsufitką? Chyba podczas jazdy każdy hałas (kół,

Przecież SW ma również klasyczną podsufitkę, wystarczy ją wysunąć. W czym
problem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-03-09 22:43:50
Autor: bratPit
[...]

nie o to pytałem Waldku,

brat

Data: 2011-03-09 21:48:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Mar 2011 22:43:50 +0100, bratPit napisał(a):

Przecież SW ma również klasyczną podsufitkę, wystarczy ją wysunąć. W czym
problem?

nie o to pytałem Waldku,

przy schowanej jest oczywiste, że gładka tafla szkła inaczej odbija dźwięk
niż materiał, to jak pusty pokój po malowaniu.
Zwykłe zasunięcie zasłon zmienia akustykę w pokoju, więc nie bardzo
rozumiem o co halo.