państwo policyjne - c.d.

Data: 2010-10-10 09:29:41
Autor: SQLwiel
państwo policyjne - c.d.
Kodeks Drogowy:

Art. 96a. § 1. Kto, nie będąc do tego uprawnionym, posiada w pojeździe
urządzenia stanowiące obowiązkowe wyposażenie pojazdu uprzywilejowanego
w ruchu, wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
czerwonych świateł błyskowych albo sygnał dźwiękowy o zmiennym tonie, a
także elementy oznakowania w postaci napisów,
podlega karze grzywny.

§ 3. Urządzenia lub elementy oznakowania, o których mowa w § 1 i 2,
podlegają przepadkowi, choćby nie stanowiły własności sprawcy.

Zwróćcie uwagę: "Posiada w pojeździe" (bez słowa "zainstalowane w sposób
gotowy do użycia")

A więc - jeśli handluję elektrotechniką i sprowadzam, po czym przewożę
"koguty" - to po popełniam wykroczenie!

Jeśli sobie kupię u Chińczyka, żeby postawić sobie na biurku i wiozę
autem do domu - popełniam wykroczenie!

Wykroczenie polegające na tym, że dotykam świętych atrybutów waaadzy.

Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
komuny...

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-10 02:37:30
Autor: witek
państwo policyjne - c.d.
On 10/10/2010 2:29 AM, SQLwiel wrote:
[...]

munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą zadowoleni.

Data: 2010-10-10 09:45:13
Autor: SQLwiel
państwo policyjne - c.d.
witek pisze:

[...]

Czyli zasadniczo zgadzasz się ze mną i mnie popierasz?

Jakąż to szkodę, zagrożenie, niebezpieczeństwo dla kogokolwiek może
spowodować kogut (niebieski) zapakowany w pudełko i leżący w bagażniku?

Właśnie na to zwracam uwagę! Ten przepis nie chroni obywateli. On ich
traktuje jak bydło!

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-10 03:03:15
Autor: witek
państwo policyjne - c.d.
On 10/10/2010 2:45 AM, SQLwiel wrote:
witek pisze:

[...]

nie, nie zgadzam sie.

Jakąż to szkodę, zagrożenie, niebezpieczeństwo dla kogokolwiek może
spowodować kogut (niebieski) zapakowany w pudełko i leżący w bagażniku?

A ile nie bedzie leżało w bagażniku?
I zrobi się bydło bo ludzie przetaną ustepować pojazdom uprzywilejowanym.

Właśnie na to zwracam uwagę! Ten przepis nie chroni obywateli. On ich
traktuje jak bydło!

Poczytaj trochę o psychologii tłumu i przestaniesz się dziwić.
Tłum dokładnie tak się zachowuje. jak bydło.

Data: 2010-10-10 10:58:29
Autor: Goomich
państwo policyjne - c.d.
You have one message from: witek <witek7205@gazeta.pl.invalid>

munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
 Na pewno?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-10-13 02:09:17
Autor: Norbert
państwo policyjne - c.d.

munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą zadowoleni.

Wykroczeniem jest przewozenie "koguta" gotowego do uzycie.
Zapakowane fabrycznie przewaznie w blistry tego przepisu nie łamią.

Data: 2010-10-13 19:44:26
Autor: m4rkiz
państwo policyjne - c.d.
?Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8rqba$i8f$1@inews.gazeta.pl...
munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.

ztcp moze, jest zakaz uzywania a nie posiadania

sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą zadowoleni.

Data: 2010-10-24 10:53:40
Autor: Budzik
państwo policyjne - c.d.
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

munduru też nie możesz sobie w szafie powiesić.
sprowadzaj sobie inne niż niebieskie i czerwone i wszyscy będą
zadowoleni.

biada tym, co beda sprzet grajacy przewozic - toz to moze wydawac dzwieki o zmiennym tonie...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2010-10-10 04:23:27
Autor: Kozdra
państwo policyjne - c.d.
SQLwiel wrote:
[...]

Najprawdopodobniej zalozenie jest takie ze dzisiaj wieziesz od handlarza a jutro zamontujesz i bedziesz udawal "misia". Nie ma powodu zeby przecietny zjadacz chleba posiadal nazwijmy to "atrybuty wladzy".

A więc - jeśli handluję elektrotechniką i sprowadzam, po czym przewożę
"koguty" - to po popełniam wykroczenie!

"Kogut" jest urzadzeniem o scisle okreslonym przeznaczeniu i jego uzycie jest zastrzezone dla osob/instytucji uprawnionych.
Dla przecietnego osobnika "kogut" nie ma zadnych legalnych zastosowan. Nie ma powodu zeby za wyjatkiem uprawnionych cos takiego bylo w czyimkolwiek posiadaniu. "Kogut" wprawdzie nie strzela ale w/g mnie jego dystrybucja nie rozni sie od nielegalnego handlu np pistoletami. Chcesz - postaraj sie o pozwolenie.

Jeśli sobie kupię u Chińczyka, żeby postawić sobie na biurku i wiozę
autem do domu - popełniam wykroczenie!
Tak to wyglada.Kto wie co moze Ci jutro wpasc do glowy. Dzisiaj na biurku jutro na dachu Punto, ludziska maja rozne odbicia.

 Wykroczenie polegające na tym, że dotykam świętych atrybutów waaadzy.
Przepis jest dla zabezpieczenia publiki.

 Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
komuny...

Mylisz sie. Po prostu niektorym wydaje sie ze "wolnosc" znaczy "bezprawie".

Data: 2010-10-10 05:10:34
Autor: Łukasz Jamroz
państwo policyjne - c.d.

http://allegro.pl/13-posterunek-sezon-1-5-x-dvd-darmowa-wysylka-i1226353829..html

Tak to wyglada.Kto wie co moze Ci jutro wpasc do glowy. Dzisiaj na
biurku jutro na dachu Punto, ludziska maja rozne odbicia.

Karajmy za posiadanie nozy - dzis kroisz chleb, jutro wbijasz komus w
plecy.

?

>  Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
> komuny...

Mylisz sie. Po prostu niektorym wydaje sie ze "wolnosc" znaczy "bezprawie".

Bezprawie? Lecz sie. To po prostu absurdalne prawo - mozesz cos
legalnie kupic, a nie mozesz tego przewozic samochodem.

Data: 2010-10-10 08:03:47
Autor: witek
państwo policyjne - c.d.
On 10/10/2010 7:10 AM, Łukasz Jamroz wrote:
[...]

Tu nie chodzi o pisadania
Chodzi o znaczenie symbolu wyrobionego w społeczeństwie.
Migający niebieski sygnał z syreną.
Rozmycie tego znaczenia może być bardzo niebezpieczne.

Przykładów daleko nie trzeba szukać.
Podrobieni policjanci. Ludzi na sam widok munduru przestali się zatrzymywac, bo przetali być pewni czy to na pewno policjant.
I w paru przypadkach skończyło się to tragicznie.

Chciałbyś, żeby na widok  samochodu na sygnale inni kierowcy najpierw zaczeli sprawdzać czy to na pewno nie lewy kogut zanim go przepuszczą?
To módl się zeby ta karetka nie jechała wówczas do ciebie.

Bezprawie? Lecz sie. To po prostu absurdalne prawo - mozesz cos
legalnie kupic, a nie mozesz tego przewozic samochodem.

W polsce tego legalnie nie kupisz.

Data: 2010-10-10 06:25:22
Autor: Łukasz Jamroz
państwo policyjne - c.d.
On 10 Paź, 15:03, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

Przykładów daleko nie trzeba szukać.
Podrobieni policjanci. Ludzi na sam widok munduru przestali się
zatrzymywac, bo przetali być pewni czy to na pewno policjant.
I w paru przypadkach skończyło się to tragicznie.

Chyba zartujesz w tym momencie, laczac zakaz przewozenia koguta w
samochodzie, z przebieranymi policjantami. Tamci mieli takze
podrabiane policyjne papiery, a takze cale radiowozy - kogut to dla
nich najmniejszy problem.

Chciałbyś, żeby na widok  samochodu na sygnale inni kierowcy najpierw
zaczeli sprawdzać czy to na pewno nie lewy kogut zanim go przepuszczą?
To módl się zeby ta karetka nie jechała wówczas do ciebie.

Alez ja nie neguje zakazu uzywania - to przeciez oczywiste - ale
dlaczego zakazuje sie przewozenia - skoro koguta mozna legalnie kupic.
Nawet jako dodatek do kolekcji filmow.

> Bezprawie? Lecz sie. To po prostu absurdalne prawo - mozesz cos
> legalnie kupic, a nie mozesz tego przewozic samochodem.

W polsce tego legalnie nie kupisz.

Hahaha

Data: 2010-10-10 18:02:17
Autor: Jacek_P
państwo policyjne - c.d.
witek napisal:
W polsce tego legalnie nie kupisz.

Jak to nie, skoro tak.

http://allegro.pl/kogut-lampa-sygnalizacyjna-12v-niebieska-tanio-i1264353098.html

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-11 01:22:51
Autor: mvoicem
państwo policyjne - c.d.
(10/10/2010 03:03 PM), witek wrote:
[...]

Witek, no Ciebie to nie podejrzewałem o pisanie takich rzeczy.

Poza tym - gdyby ustawodawca chciał żeby zrównać posiadanie niebieskiego koguta z posiadaniem broni, to by niebieskie koguty reglamentował, zakazywał wyrobu itd....

A on tylko zakazuje posiadania w samochodzie, przy czym wydaje mi się że jego intencją był zakaz posiadania "w stanie gotowym do użycia".

p. m.

Data: 2010-10-10 14:54:34
Autor: SQLwiel
państwo policyjne - c.d.
Kozdra pisze:

Mylisz sie. Po prostu niektorym wydaje sie ze "wolnosc" znaczy "bezprawie".

Nie, to Tobie i paru innym, którzy odpisali w podobnym tonie wtłoczono
do miejsca, gdzie inni mają rozum, że "porządek" oznacza konzetrazion-lager.

Granicą wolności jest dopiero cudza krzywda. Nawet nie szkoda, bo szkody
są naprawialne. Obywatel, który czyni szkodę, musi za nią
zapłacić/wyrównać.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-10 17:21:04
Autor: Maciek
państwo policyjne - c.d.
begin o nicku SQLwiel napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
Kozdra pisze:

[...]

Ach cudownie. Posiekam ci siekierą meble, rozwalę łomem samochód, a ty mnie
nie możesz siłą powstrzymać. Bo ja szkodę mogę przecież potem naprawić, ale
ty wyrządzając mi krzywdę łamiesz moje prawo do wolności.
Możesz podać mi adres?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-10-10 17:46:27
Autor: SQLwiel
państwo policyjne - c.d.

Kozdra pisze:

[...]

AleĹź pieprzysz...

Mam prawo do obrony swojej własności dostępnymi metodami.
Prawo własności jest równie święte (i pierwotne), jak prawo do wolności.

Czytałem to jako anegdotę z jakichś studiów prawniczych opowiadaną przez
jakiegoś profesorka, może ktoś "wykształcony" sprecyzuje.
W czasach międzywojennych, w leśniczówce (czy gajówce) na zadupiu
mieszkał sobie leśniczy (czy gajowy), sam.
Kiedyś poharatał go dzik. On dowlókł się do chałupy i legł, próbując do
siebie dojść. Dzień później do chałupy zajrzał włóczęga. Rozpoznawszy
sytuację zaczął ładować do wora co popadło. Gajowy, nie mogąc wstać z
wyra wyjął flintę spod kołdry i położył złodzieja trupem. Został
uniewinniony. Nie przekroczył granic obrony koniecznej swojej własności,
a innej możliwości obrony nie miał.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-10 18:59:59
Autor: Kozdra
państwo policyjne - c.d.
SQLwiel wrote:
Kozdra pisze:

Granicą wolności jest dopiero cudza krzywda.

Jak najbardziej sie zgadzam i zeby zapobiec cudzej krzywdzie pewnych rzeczy robic/posiadac nie wolno. Waznym jest ze zanim dojdzie do krzywdy   przewidziec i zapobiec jej przyczynom. W tym przypadku znaczy to tyle, ze "koguty" naleza do pojazdow uprzywilejowanych, a nie do jakiejs bandy lobuzow ktorzy zatrzymaja cie wnocy gdzies na pustej drodze i bedziesz szczesliwy jak pozwola ci ujsc goly i bosy ale z zyciem w towarzystwie zgwalconej dziewczyny/corki/zony.

Nawet nie szkoda, bo szkody
są naprawialne.

Tak szczegolnie jak ci mozg bejsbolem gdzies w nocy na pustej szosie rozpryskaja.

Obywatel, który czyni szkodę, musi za nią
zapłacić/wyrównać.
Zdradz mi tajemnice: wczoraj to z jakiej planety przybyles na ziemie?

Data: 2010-10-11 09:29:00
Autor: niusy.pl
państwo policyjne - c.d.

Użytkownik "Kozdra" <jkozdra@gazeta.pl>

[...]

To przecież od zakazu przewożenia łobuzi nie znikną. Na dodatek do tego nie trzeba koguta, wystarczy zablokować twój samochód.

Data: 2010-10-10 09:38:05
Autor: spp
państwo policyjne - c.d.
W dniu 2010-10-10 09:29, SQLwiel pisze:

[...]

Napisz że towar kolekcjonerski i już.

Kurde, chwilami (coraz częściej) mam wrażenie, że jest gorzej, niż za
komuny...

Pieprzysz - i to delikatnie mówiąc. :(

--
spp

Data: 2010-10-10 10:43:10
Autor: Goomich
państwo policyjne - c.d.
You have one message from: SQLwiel <null@onet.pl>

a także

Czy to jest 'i'?

Data: 2010-10-10 13:58:15
Autor: Jotte
państwo policyjne - c.d.
W wiadomości news:i8rq1i$7ag$1news.onet.pl SQLwiel <null@onet.pl> pisze:

[...]
Rozkręć na części (odkręć klosz), przewieź na dwa razy i gówno ci zrobią zamiast marudził będziesz, SQLwielu.
Nie rozumiesz, że _każda_ społeczność, _każde_ państwo tworzy prawo, zasady czyniące je instytucją opresyjną?
Pokonaj je, utwórz swoje, a nawet się nie obejrzysz jak uczynisz to samo.
To prawo natury.

--
Jotte

Data: 2010-10-10 17:25:01
Autor: Król Dopalaczy
państwo policyjne - c.d.
[...]

a atrapy swiatel mozna miec na dachu ?

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-10 18:23:07
Autor: spam
państwo policyjne - c.d.
[...]

To dobre przepisy, tyle że powinny dotyczyć cb radia i antyradarow.

Data: 2010-10-10 20:17:43
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
państwo policyjne - c.d.
W dniu 2010-10-10 09:29, SQLwiel pisze:
A więc - jeśli handluję elektrotechniką i sprowadzam, po czym przewożę
"koguty" - to po popełniam wykroczenie!

Dlaczego? masz napisane:

,,wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
czerwonych świateł błyskowych albo sygnał dźwiękowy o zmiennym tonie,''

a jak je przewozisz, to nie wysyłają, bo są wyłączone.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-10-10 21:58:32
Autor: Kenny
państwo policyjne - c.d.
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:i8t007$n0$2news.onet.pl...
[...]

wreszcie ktos to przeczytal ze zrozumieniem...

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-10-10 22:16:55
Autor: Jotte
państwo policyjne - c.d.
W wiadomości news:4cb21aec$1news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
przodek]o2.pl> pisze:

[...]
Nie zrozumiał. Tobie też nie poszło.
Tam jest napisane "W pojeździe". Wg twojego rozumowania NA pojeździe można? Albo w ręce wystawionej za okno pojazdu?

--
Jotte

Data: 2010-10-10 22:58:25
Autor: Kenny
państwo policyjne - c.d.
przodek]o2.pl> pisze:

[...]

Nie, nie mozna. Ani w, ani na, mieć urządzeń wysylających sygnały świetlne w postaci niebieskich lub czerwonych świateł błyskowych. Cale szczescie te zapakowane w kartonach, nie wysylaja.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-10-10 23:09:34
Autor: Jotte
państwo policyjne - c.d.
W wiadomości news:4cb228f5$1news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
przodek]o2.pl> pisze:

Dlaczego? masz napisane:
[...]
Dlaczego niby w ręce nie można? Bo tak ci się wydaje?
W ustawie jest napisane tylko _W_ pojeździe.

Cale szczescie te  zapakowane w kartonach, nie wysylaja.
Łatwo zrobić, aby jednak wysyłały.
A jak z twoją interpretacją dotyczacą napisów, mistrzu i znafco?

--
Jotte

Data: 2010-10-10 23:35:18
Autor: Kenny
państwo policyjne - c.d.
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:i8ta7o$jh$2news.dialog.net.pl...
W wiadomości news:4cb228f5$1news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
przodek]o2.pl> pisze:

Dlaczego? masz napisane:
[...]

Yep, i za gwalt tez mnie wsadzcie.

A jak z twoją interpretacją dotyczacą napisów, mistrzu i znafco?

Bo Ci zylka peknie :)

Normalnie, jak bedziesz miec w pojezdzie napis POLICJA łudząco podobny do oznakowania radiowozu, to bedziesz sie tlumaczyl do czego Ci to; a zwazywszy ze do scenografii szkolnych jaselek ;) nie potrzebujessz napisu LUDZACO podobnego do oryginalu, dostaniesz grzywne.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-10-10 23:50:33
Autor: Jotte
państwo policyjne - c.d.
W wiadomości news:4cb23199$1news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
przodek]o2.pl> pisze:

Cale szczescie te  zapakowane w kartonach, nie wysylaja.
Łatwo zrobić, aby jednak wysyłały.
Yep, i za gwalt tez mnie wsadzcie.
Wykażesz impotencję i będzie najwyżej inna czynność o charakterze seksualnym.

A jak z twoją interpretacją dotyczacą napisów, mistrzu i znafco?
Bo Ci zylka peknie :)
Nie martw się o mnie, lecz o siebie.

Normalnie, jak bedziesz miec w pojezdzie napis POLICJA łudząco podobny do oznakowania radiowozu, to bedziesz sie tlumaczyl do czego Ci to
W pojeździe? Znaczy na wewnętrznej stronie maski albo zwiniętą folię pod siedzeniem też, znafco?

--
Jotte

Data: 2010-10-11 06:59:21
Autor: Kenny
państwo policyjne - c.d.
przodek]o2.pl> pisze:

[...]

Jesli nie rozumiesz, zapraszam do podstawowki; wroc gdy zrozumiesz slowo pisane. eot

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2010-10-12 01:16:14
Autor: Jotte
państwo policyjne - c.d.
W wiadomości news:4cb299b1$1news.home.net.pl Kenny <kenny333[nasz
przodek]o2.pl> pisze:

W pojeździe? Znaczy na wewnętrznej stronie maski albo zwiniętą folię pod siedzeniem też, znafco?
Jesli nie rozumiesz, zapraszam do podstawowki; wroc gdy zrozumiesz slowo pisane.
Ty nie wracaj, jesteś bezwartościowy.
Nawet nie widzisz, jak cię za durnia ktoś ma i się z ciebie nabija.

--
Jotte

Data: 2010-10-11 15:15:38
Autor: Król Dopalaczy
państwo policyjne - c.d.
W dniu 2010-10-10 22:16, Jotte pisze:
,wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
czerwonych świateł błyskowych

",wysyłające sygnały świetlne w postaci niebieskich lub
czerwonych świateł błyskowych"

czyli taki kogut obracalny nie mrygajacy fleshem mozna ? :-)
--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-11 11:25:51
Autor: Rafał
państwo policyjne - c.d.
W dniu 10.10.2010 09:29, SQLwiel pisze:
[...]

Kiedyś stojąc w korku przysłuchiwałem się rozmowie na CB jak to wypytywali jakiegoś kolesia co na tylnej półce, na poskładanej kamizelce odblaskowej miał położonego "koguta" niebieskiego.
Pytania były typu czy jest karetką strażą pożarną czy policją..? i do czego mu to potrzebne?
Odpowiedź była że to cywil, a kogut skutecznie* odstrasza amatorów od: rysowania samochodu, pożyczania radia, pytajników o drobne na parkingu, "indywidualnej ochrony" na parkingu  myjni ręcznych na światłach, oraz czasem za darmo idzie wjechać na jakieś parkingi.

Smaczku dodawał fakt że to chyba vectra była, więc przed atakiem na samochód rzeczywiście ktoś się mógł dwa razy zastanowić...

*skuteczność subiektywna, czasem może wręcz przyciągać..

Data: 2010-10-12 12:22:06
Autor: mi
państwo policyjne - c.d.
On 10.10.2010 09:29, SQLwiel wrote:
świętych atrybutów waaadzy.

Jak w ogóle masz czelność pytać o dogmaty? O dogmatach się nie dyskutuje!

mi

państwo policyjne - c.d.