państwo teoretyczne - kolejny przekręt finansowy pod okiem PiS

Data: 2018-08-29 17:35:54
Autor: japanizer
państwo teoretyczne - kolejny przekręt finansowy pod okiem PiS
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kantor-na-zakrecie-straty-klientow-ida-w,169,0,2414505.html

  Kantor na zakręcie. Straty klientów idą w miliony złotych

  Coraz więcej poszkodowanych przez Fritz Exchange. Każdy z klientów kantoru nie   może odzyskać od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Łącznie suma strat   mogła już przekroczyć 2 mln zł. Prokurator wszczął śledztwo, a firma czeka na   wyznaczenie syndyka.   - Mój syn przelał z zagranicy na własne konto prawie 200 tys. zł. Pieniędzy do   dziś nie ma. Pomimo wielokrotnych e-maili i telefonów jest zbywany każdego dnia.   Dziecko jest u kresu wytrzymałości psychicznej, bo ma zobowiązania, zaległe   transakcje finansowe - powiedziała money.pl pani Maria z Kluczborka.

Znowu grupowe pisiorki będą piały z zachwytu, że ludzie zostali okradzeni z ich życiowych oszczędności.

Data: 2018-08-29 18:01:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 02:35:55 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

"Taka działalność nie podlega przepisom ustawy o usługach płatniczych, dlatego nie jest kontrolowana przez KNF. Gwarantem bezpieczeństwa miało być między innymi to, że kantor jest wpisany w Rejestrze Działalności Kantorowej NBP. Tamtejsze normy są jednak łatwe do spełnienia.
(...)
W przypadku Fritz Group urząd wydał je w październiku 2017 r.. Jak czytamy na stronie KNF, decyzja była jednogłośna. Działalność gospodarczą kantor prowadził jednak już wcześniej."
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/fritz-exchange-internetowy-kantor-klopoty-knf,208,0,2414288.html

Jak to? KNF i NBP przecież już odzyskane i powinny działać sprawniej i energiczniej. Pisiory obiecywały.

--
Bruno

Data: 2018-08-29 18:22:18
Autor: japanizer
On Thursday, August 30, 2018 at 1:01:12 AM UTC, Bruno Brunowski wrote:
> [...]

Jak to? KNF i NBP przecież już odzyskane i powinny działać sprawniej i energiczniej. Pisiory obiecywały.

Jest jeszcze pisior w zarządzie tej piramidy:

  Interesujący jest również fakt, że w radzie nadzorczej firmy do której należy   kantor zasiada prezes spółki Europol Gaz - Piotr Tutak.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Tutak

No i skala przekrętu zaczyna dorównywać Amber Gold:

  Do prokuratur w całym kraju wpływają kolejne zawiadomienia.. Oddział w   Krakowie-Krowodrzy wszczął śledztwo po rozpatrzeniu wniosków od kilkunastu   osób i firm, które łącznie straciły 690 mln 776 tys. zł. Prokurator zdecydował   o zablokowaniu środków na rachunkach bankowych Fritz Exchange, a także strony   internetowej firmy.

  Jak sprawdziliśmy, kantor działa dalej.

Faktycznie - ziobratura kazała zablokować stronę internetową, a ta działa nadal: https://fritzexchange.pl/

Jarek, Andrzej i kamieni kupa.

Data: 2018-08-30 09:32:41
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kantor-na-zakrecie-straty-klientow-ida-w,169,0,2414505.html

Kantor na zakręcie. Straty klientów idą w miliony złotych

/.../

Znowu grupowe pisiorki będą piały z zachwytu, że ludzie zostali okradzeni z
ich życiowych oszczędności.

Kolejny przekręt kontrolowany przez PiS! - strzelam w ciemno!

Na dodatek nazwa "Fritz" co jednoznacznie wskazuje, na Kreml! ;-)))

CL

państwo teoretyczne - kolejny przekręt finansowy pod okiem PiS