[dojna zmiana] państwo z papieru czy republika bananowa?

Data: 2019-01-04 23:36:45
Autor: japanizer
[dojna zmiana] państwo z papieru czy republika bananowa?
Po trzech latach rządów, PiS zrobił z Polski państwo z papieru czy republikę bananową?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ambasador-usa-znow-pisze-do-naszych-wladz-ujawniamy-pelna-tresc-listu/njmxj76

W skrócie: ambasador USA wysłała do polskiego ministra zdrowia list w języku angielskim, lobbujący za amerykańską firmą. Minister z rządu PiS przychylił się do prośby pani ambasador, na czym budżet straci miliony złotych. Teraz okazuje się, że podobnych listów było więcej.

Czy jakiś hipokryta z PiS jest w stanie potwierdzić "partnerskie stosunki z USA", na które tak często się powołują? Np. jakiś list w języku polskim wysłany przez polskiego ambasadora do rządu USA, dzięki któremu polskie firmy jednym ministerialnym podpisem zarobią dziesiątki milionów złotych?

Data: 2019-01-05 05:31:18
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
W dniu sobota, 5 stycznia 2019 08:36:46 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Niemiecka buda fakt jątrzy i zrobi wszystko by odsunąć z PL
budę usańską, tyle i aż tyle.  Kto ile ma wpływów w PL można se sprawdzić
np. po udziale gazetek w PL, zdecydowanie dominują niemce:)

Nu ale usańce też mają swoich żydoubeków w tefauenach:)
Chyba tylko UK nie próbuje tak agresywnie wchodzić do PL jak niemce/francuzi/usańce. Trochu jeszcze ruskie jątrzą.

Data: 2019-01-05 17:16:25
Autor: japanizer
On Saturday, January 5, 2019 at 10:31:20 PM UTC+9, bytomir.kwas...@gmail.com wrote:
> [...]

Niemiecka buda fakt jątrzy i zrobi wszystko by odsunąć z PL

Znaczy jak, amerykańska ambasador nie napisała listu po *angielsku* do polskiego ministra?
Może tym razem choć nazwiska nie przekręciła, bo minister z PiS z drugi dzień zdecydował o tym, że budżet straci miliony, a amerykańska firma je zyska?

Aj waj, widzicie nocnik, gdzie się nie ruszycie, to gówno śmierdzące PiS wypływa.

Data: 2019-01-06 08:38:39
Autor: Pajdak
[dojna zmiana] państwo z papieru czy republika bananowa?
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
On Saturday, January 5, 2019 at 10:31:20 PM UTC+9, pajac
bytomir.kwas...@gmail.com wrote:

Niemiecka buda fakt jątrzy i zrobi wszystko by odsunąć z PL

Znaczy jak, amerykańska ambasador nie napisała listu po *angielsku* do
polskiego ministra?

Napisała ale minister był/jest "niekumaty".

Może tym razem choć nazwiska nie przekręciła,

I kraju! San Escobar! ;-))

bo minister z PiS z drugi dzień zdecydował o tym,
że budżet straci miliony, a amerykańska firma je zyska?

Miał nadzieję, że jakieś scinki z tej kwoty zasila jego konto na Kajmanach
;-)))

Aj waj, widzicie nocnik, gdzie się nie ruszycie, to gówno śmierdzące PiS
wypływa.

Szambo wybija na Nowogrodzkiej! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-05 21:36:19
Autor: A. Filip
Państwo z papieru czy republika bananowa? [Czy "ambasadorzy Niemiec" piszą takie listy po niemiecku?]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No i piętnuj jak jest za co.  Ja się bardzo chętnie dołączę do
solidnego++ opierdolu jak wystąpi szef PO i zapewni że za rządów PO
a premiera Tuska w szczególności żadna podobna sytuacja nie miała miejsca.

--
A. Filip

Data: 2019-01-06 08:13:06
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rnarb5a15f-j156@wp.eu...
[...]

POdczepisz się jak gówno pod ponton i POwiesz: płyniemy!?

--
Pajdak

Data: 2019-01-06 09:27:23
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.orq> pisze:
[...]

Ależ ja "tylko" usiłuje dojść czy "Dobra zmiana" polega na tym że jakiś
ambasador skuteczne listy pisze czy na tym że inny ambasador listy pisze :-)

Polska potrzebuje "Niemieckiej Prasy w Polsce" by takie listy ambasador
USA nie przeszły bez publicznego echa!  Liczę że hamerykański TVN z
lubością odwdzięczy się doniesieniami o listach "ambasadora Niemiec"
skoro pani ambarasador USA stawała w jego obronie! ;-)

Czy listy pani ambasador USA były po polsku jak stawała w obronie
wolności (*hamerykańskich*) mediów w Polsce?  Wtedy to też było fuj?

--
A. Filip

Data: 2019-01-06 17:58:52
Autor: Pajdak
[...]

:-)

/banialuki - ciach/

Masz coś do powiedzenia w temacie czy będziesz pieprzyć bez sensu?

--
Pajdak

[dojna zmiana] państwo z papieru czy republika bananowa?