pantalony

Data: 2009-10-11 17:50:18
Autor: yapann
pantalony
podobno są takie getry czy spodenki dla rowerzystów, z 'wymartyzowaniem' częci krokowej rowerzysty...
pod jakim hasłem znajdę takie coś? Czy są w sprzedazy inne dla chłopców i dziewczynek?

Data: 2009-10-11 17:55:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
pantalony

podobno są takie getry czy spodenki dla rowerzystów, z 'wymartyzowaniem' częci krokowej rowerzysty...
pod jakim hasłem znajdę takie coś? Czy są w sprzedazy inne dla chłopców i dziewczynek?

PO prostu *z wkładką*.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-11 18:27:43
Autor: yapann
pantalony
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hastrg$lu0
PO prostu *z wkładką*.

Ok, dzięki.
Zdaje to egzamin?

Data: 2009-10-11 10:05:46
Autor: miko
pantalony
On 11 Paź, 18:27, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomości news:hastrg$lu0

> PO prostu *z wkładką*.

Ok, dzięki.
Zdaje to egzamin?

Zalezy od wkladki i oczekiwan... wkladka dziala bakteriobojczo,
'amortyzacja' jest chociaz dobrego siodelka to nie zastapi.

Data: 2009-10-11 21:29:05
Autor: yapann
pantalony
Użytkownik "miko" <zombie32167@gmail.com> napisał w wiadomości news:0df1d923-e946-42b7-9000-
wkladka dziala bakteriobojczo,

to mnie akurat szczerze zastanawia :]

Data: 2009-10-12 04:15:00
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
pantalony
On Oct 11, 8:29 pm, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:
Użytkownik "miko" <zombie32...@gmail.com> napisał w wiadomości

> wkladka dziala bakteriobojczo,

to mnie akurat szczerze zastanawia :]

i zadziwia?

Data: 2009-10-12 19:59:10
Autor: yapann
pantalony
Użytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisał w wiadomości news:bb1a6f49-3dd7-466c-9b52-
to mnie akurat szczerze zastanawia :]
i zadziwia?

jeszcze nie zadziwia - bo nie znam zasady jej działania, tej we wspomnianym kierunku bakteriobójczym.

Data: 2009-10-11 19:01:40
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
pantalony
Dnia 11.10.2009 18:27 użytkownik yapann napisał :
[...]

Zdaje. Popularnie w środowisku wkładka jest nazywana pampersem. Są wersje damskie i męskie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-12 20:48:14
Autor: arturbac
pantalony
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

A jaka jest jej "chłonność" w litrach ? ;-)

Data: 2009-10-12 19:24:06
Autor: jejejjejejeje
pantalony
bakteriobojczo

winno byc anytybakteryjnie

Data: 2009-10-13 23:00:17
Autor: yapann
pantalony
Uzytkownik "jejejjejejeje" <zombie32167@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0673aac8-cb75-4740-89e8-
winno byc anytybakteryjnie

dla mnie brzmi niedorzecznie - ale pewnie o czyms nie wiem..
W kazdym razie zanabylam takowe kalesony i komfort siedzenia w siodelku jak na tronie (na razie testy statyczne, ze wzgledu na pogode).

Data: 2009-10-11 21:10:00
Autor: Akarm
pantalony
yapann napisał:
podobno są takie getry czy spodenki

Jakim cudem mieszasz getry ze spodenkami? Przecież to na zupełnie różne częsci ciała!

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2009-10-12 13:25:38
Autor: click
pantalony
Akarm pisze:
yapann napisał:
podobno są takie getry czy spodenki

Jakim cudem mieszasz getry ze spodenkami? Przecież to na zupełnie różne częsci ciała!

getry i spodenki? to czesci ciala?
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-10-12 13:58:43
Autor: Titus Atomicus
pantalony
In article <hatam8$op3$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Akarm" <akarmUSUN_TO@wp.pl> wrote:

yapann napisał:
> podobno są takie getry czy spodenki

Jakim cudem mieszasz getry ze spodenkami? Przecież to na zupełnie różne częsci ciała!

to mnie akurat szczerze zastanawia :] TA

Data: 2009-10-12 14:33:38
Autor: Tomasso
pantalony
Użytkownik napisał:

to mnie akurat szczerze zastanawia :]

I zadziwia?

NMSP ;-)

Data: 2009-10-12 20:27:37
Autor: Piotrek
pantalony
Co do spodenek, kupilem ostatnio w SKI TEAMIE spodenki Castelli z pampersem. I wygodne sa, nie powiem ze nie, komfort jazdy stoi na wysokim poziomie, tyle ta wkladka nie przepuszcza powietrza ;P a szkoda :P

Data: 2009-10-14 08:01:21
Autor: nuroslaw
pantalony
Co do spodenek, kupilem ostatnio w SKI TEAMIE spodenki Castelli z pampersem. I wygodne sa, nie powiem ze nie, komfort jazdy stoi na wysokim poziomie, tyle ta wkladka nie przepuszcza powietrza ;P a szkoda :P
ale bakterie się duszą :)

--

pantalony