papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne

Data: 2015-06-23 09:35:25
Autor: ag13134
papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Witam  -dom kryty papą zwykłą ale już okazuje oznaki zużycia-czas na nowe pokrycie.Potencjalni wykonawcy namawiają na gonty bitumiczne.Ja przyglądając się na pokryte nimi domy mam wątpliwości-widać gonty odstające'może poderwane przez wiatr co zapewne nie sprzyja szczelnościi nie bardzo przemawia za trwałoscią pokrycia.Pokrycie papą termozgrzewalną widzi mi się jako jednolita i zwarta powierzchnia a przez to i (szczelną niż złożoną z iluśset kawałków (gonty).Ciekawi mne dlaczego wykonawcy preferują te gonty choć to więcej roboty przy tym a koszt pokrycia niewiele większy. Wasze opinie?  Pozdrawiam

Data: 2015-06-28 18:10:34
Autor: XL
ag13134@gmail.com Wrote in message:
[...]

No właśnie, wg mnie chodzi o tę robotę - za nią zapłacisz więcej.
 Też mam podejrzenia co do tych "gontów"  bitumicznych i gdybym
 miała wybierać, to papę. Pomijam fakt, że mam na dachu
 "komunistyczną" ocynkowaną blachę iście pancerną i ją sobie, jako
 ewenement wśród pamiątek z tamtych czasów, chwalę od 30 lat i ten
 stan chętnie zachowam na resztę życia.
--
XL

papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne