papier

Data: 2010-12-30 02:47:40
Autor: wt
papier
Otrzymuję coraz częściej pisma zaczynające się: "W trosce o ekologię, miło nam poinformować Państwa, że od 1 stycznia 2011 r. zamiast papierowej ". No i mam pytanie, czym różni się papier firmy, zwykle zagranicznej" przysyłającej faktury do zapłacenia, na papierze wyjątkowo nieekologicznym, od mojego papieru, na którym trzeba będzie otrzymaną e-fakturę wydrukować, który to papier ma być wyjątkowo elkologiczny. Z noworocznym pozdrowieniem. WT

papier