[sprzedam] papier cz-b Tetenal TT Vario

Data: 2009-09-23 08:16:57
Autor: klechu
[sprzedam] papier cz-b Tetenal TT Vario

Witam

Z racji tego że jestem zmuszony opuścić ciemnię na dłuższy czas, mam do sprzedania papier tetenal tt vario, multigrade, perłowy. Format 13x18, papier kupiony dwa lata temu - sprowadzony z niemiec w opakowaniu 5x100. Po zakupie papier poprzekładałem do pudełek po 100szt i od tego czasu przechowuję go w  lodowce, zaspawany podwojnie w folię PE, dodatkowo z silikażelem w środku. Do sprzedania mam 3 opakowania po 100szt, w cenie 70zł/opakowanie. W razie czego mogę wystawić na allegro, przy czym papier jest teraz w pudełkach po agfie mcp (więc zdjęcia mogą być mylące). W razie czego mam też jakieś ciemniowe chemikalia typu metol, siarczyn sodu itp
pozdrawiam,
klechu

--

[sprzedam] papier cz-b Tetenal TT Vario