papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby

Data: 2012-05-26 05:00:53
Autor: Randal Iduchhopkirka
papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
On 24 Maj, 18:57, "medly" <h...@there.org> wrote:
Chciałbym produkować papier toaletowy z twarzą nielubianego polityka, czy
łamię tym jakieś prawo? Jest to obraza majestatu, lub bezprawne
wykorzystanie wizerunku?

Jeżeli będzie papier z Karolem Wojtyłą, to kupię go hurtowo. Gdzie się
kontaktować w tej sprawie?

Data: 2012-05-26 14:19:39
Autor: xxx
W dniu 2012-05-26 14:00, Randal Iduchhopkirka pisze:
[...]

ŚWIR :) Nie słuchajcie go!

Data: 2012-05-26 22:30:19
Autor: Skrypëk
xxx <konsultant121@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ale dlaczego? Ja również jestem zainteresowany!

Data: 2012-06-05 15:23:54
Autor: fjkdavhlakhdv
papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
:D

--
Wyslano z serwisu -> http://

papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby