paragon

Data: 2010-11-15 23:47:51
Autor:
paragon
Wysłałem dzisiaj pracownika do sklepu po pewien drobiazg za kilka złotych.
Pracownik wrócił, dał mi ten element oraz paragon, z racji tego że to był drobiazg bodajże za 3 czy 4 złote nie brał faktury tylko paragon.
Dopiero po chwili zauważyłem na paragonie napis : "NIEFISKALNY"
Czy ten sklepikarz jest taki głupi czy taki odważny ?
Co grozi takiemu delikwentowi gdyby przypadkiem takie coś namierzył US ?

A za co ma coś mu grozić? Być może nie ma obowiązku posiadania kasy fiskalnej i wystawia paragon, jaki wystawia.

Data: 2010-11-15 23:51:57
Autor: pilocik
paragon
W dniu 2010-11-15 23:47, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
[...]

Chyba nie tędy droga - "normalne" paragony też wystawia :)

Data: 2010-11-15 23:53:57
Autor: Liwiusz
paragon
W dniu 2010-11-15 23:51, pilocik pisze:
[...]

  Czyli ma dwie kasy i różnie nabija?

--
Liwiusz

Data: 2010-11-16 09:25:56
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
paragon
W dniu 15.11.2010 23:53, Liwiusz pisze:
 Czyli ma dwie kasy i różnie nabija?

Może nie zauważył, że jedną z kas ma niefiskalizowaną.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-11-16 10:41:53
Autor: Liwiusz
paragon
W dniu 15.11.2010 23:53, Liwiusz pisze:
  Czyli ma dwie kasy i różnie nabija?

Może nie zauważył, że jedną z kas ma niefiskalizowaną.

   Może wcale nie musiaÅ‚ jej zafiskalizować? PamiÄ™tam dyskusje o pewnym sklepikarzu, który miaÅ‚ kilka kas i nie wszystkie fiskalne. Grupowicze naprowadzili, że fiskalizacja wszystkich kas nie musi siÄ™ odbyć w tym samym czasie.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-16 09:15:19
Autor: Gotfryd Smolik news
paragon
On Mon, 15 Nov 2010, pilocik wrote:

W dniu 2010-11-15 23:47, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:

A za co ma co¶ mu groziæ? Byæ mo¿e nie ma obowi±zku posiadania kasy
fiskalnej i wystawia paragon, jaki wystawia.

Chyba nie têdy droga - "normalne" paragony te¿ wystawia :)

"normalne", czyli wypisywane rêcznie?
(trudno ¿eby¶my mieli siê domy¶laæ)

pzdr, Gotfryd

paragon