paragon marża a niezgodność towaru

Data: 2010-10-09 19:31:58
Autor: PlaMa
paragon marża a niezgodność towaru
Witam, planuję zakpić telefon przez allegro i naturalnie celuję w firmy by móc zwrócić go w ciągu 10 dni oraz reklamować na podst. niezgodności z umową.

Jeden ze sprzedających, na moje pytanie o paragon, odpowiedział następująco:
"DO ZESTAWU DOŁĄCZONA JEST GWARANCJA Z PARAGONEM ZAKUPU

Z MOJEJ STRONY MOGĘ WYSTAWIĆ TYLKO PARAGON MARŻA LUB FAKTURA MARŻA"

Co to jest paragon marża? Czy wyłącza on odpowiedzialność sprzedającego na reklamacje z niegodności i na prawo do zwrotu w 10 dni?

pozdrawiam.
PlaMa

paragon marża a niezgodność towaru