paragony_pytanie_do_ksiegowej

Data: 2011-11-12 10:37:03
Autor: semmac
paragony_pytanie_do_ksiegowej
Witam, jeszcze nie objął mnie obowiązek posiadania kasy fiskalnej. Wystawiam paragony na zwykłej drukarce (sprzedaż internetowa). Co w sytuacji gdybym chciał wybrać się z towarem na targ? Komputera i drukarki nie wezmę, ale mogę wziąć bloczek wo wypisywania paragonów. No i ty pojawia się pytanie jak wygląda ta sprawa od strony US? Wydaję przecież klientom dwa rodzaje paragonów każdy o innej numeracji.
No chyba, że po powrocie do domu powystawiam wszystkie paragony na komputerze, no ale klienci maje w ręce te wypisane odręcznie.

??
Z góry dziękuję za odpowiedź

paragony_pytanie_do_ksiegowej