parametry Eurosport HD

Data: 2011-04-13 14:35:52
Autor: bufi
parametry Eurosport HD
RAFF wrote:

Witam

Jestem posiadaczem Fergusona Arivy 200 wraz z modulem cam CP. Po
wgraniu najnowszego softu do odbiornika i przeskanowaniu nieba nie
odbieram Eurosportu HD. Znalazlem na 2 bodaj 3 transporderach
(korzystalem oczywiscie ze strony lyngsat oraz kingofsat) lecz zaden
nie swieci. Mam familijny (nie mylic z fam.hd)  i eurosport hd
swiecil do tej pory choc go w tym pakiecie go nie ma. Moglby ktos
podac parametry transpordera.

Ten kanał został zakodowany 30 marca i już nie będzie darmowego
EuroSport HD. W zamian mamy TVP HD. A szkoda bo też mam familijny
i z rok czasu oglądałem za darmo E HD.

dziekuje z gory

Data: 2011-04-13 17:37:24
Autor: Cavallino
parametry Eurosport HD
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

Ten kanał został zakodowany 30 marca i już nie będzie darmowego
EuroSport HD. W zamian mamy TVP HD. A szkoda bo też mam familijny
i z rok czasu oglądałem za darmo E HD.

Został zakodowany, czy wyleciał z Twojego pakietu?
Chyba od zawsze Eurosport HD po polsku był kodowany.

Data: 2011-04-13 17:03:42
Autor: bufi
parametry Eurosport HD
Cavallino wrote:

> [...]

> i z rok czasu oglądałem za darmo E HD.

Został zakodowany, czy wyleciał z Twojego pakietu?
Chyba od zawsze Eurosport HD po polsku był kodowany.

Chyba jasno sie wyraziłem, tak jak i mój przedpiśca.
Czytaj ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-13 22:41:36
Autor: Cavallino
parametry Eurosport HD
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:io4l1d$ql3$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Chyba od zawsze Eurosport HD po polsku był kodowany.

Chyba jasno sie wyraziłem, tak jak i mój przedpiśca.

No właśnie nie bardzo, inaczej bym nie pytał.

Data: 2011-04-13 21:56:39
Autor: bufi
parametry Eurosport HD
Cavallino wrote:

> Chyba jasno sie wyraziłem, tak jak i mój przedpiśca.

No właśnie nie bardzo, inaczej bym nie pytał.

Bo nie masz CP i nie jesteś w temacie.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-14 00:03:21
Autor: Cavallino
parametry Eurosport HD
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:io566m$o9l$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> Chyba jasno sie wyraziłem, tak jak i mój przedpiśca.

No właśnie nie bardzo, inaczej bym nie pytał.

Bo nie masz CP i nie jesteś w temacie.

Gdyby było inaczej to bym nie pytał.
Zamiast mieć pretensje nie wiadomo o co po prostu odpowiedz na to pytanie i wszystko będzie jasne.

Data: 2011-04-14 04:42:12
Autor: bufi
parametry Eurosport HD
Cavallino wrote:

> Bo nie masz CP i nie jesteś w temacie.

Gdyby było inaczej to bym nie pytał.
Zamiast mieć pretensje nie wiadomo o co po prostu odpowiedz na to
pytanie i wszystko będzie jasne.

Ale marudzisz. Od jakiegoś roku czy półtora EurosportHD
był odkodowany dla każdego abonenta CP z dekoderem HD.
Nie wiem czy to był błąd w systemie czy
zwykła akcja promocyjna. Nie ma teraz znaczenia.

Faktem jest, że przez długi czas był odkodowany, do
30 czy 31 marca. I tyle.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-14 10:24:09
Autor: pawell32
parametry Eurosport HD
W dniu 14.04.2011 06:42, bufi pisze:
[...]

nie mieszaj, nie był odkodowany tylko dostępny dla wszystkich
abonentów cp. jakby był odkodowany to był fta czyli dla wszytkich.
a teraz przenieśli go do innego pakietu.

Data: 2011-04-14 12:22:08
Autor: Robert_J
parametry Eurosport HD
nie mieszaj, nie był odkodowany tylko dostępny dla wszystkich
abonentów cp. jakby był odkodowany to był fta czyli dla wszytkich.
a teraz przenieśli go do innego pakietu.

Nie sprzeczaj się z nim bo zacznie udowadniać, że jak dostał rower od wujka to znaczy że rowery są za darmo ;-)))

Data: 2011-04-14 13:13:52
Autor: RAFF
parametry Eurosport HD
Dziekuje bardzo Bufiemu za konkretna odpowiedz! Z 2 czy 3 transporderow zaprogramowalem lacznie kilkadziesci Eurosportow sd oraz hd lecz zaden cholernik nie chcial swiecic.
pozdro

Data: 2011-04-14 13:50:14
Autor: Cavallino
parametry Eurosport HD
Użytkownik "RAFF" <termos.box@interia.pl> napisał w wiadomości news:io6ktl$dvc$1usenet.news.interia.pl...
Dziekuje bardzo Bufiemu za konkretna odpowiedz! Z 2 czy 3 transporderow zaprogramowalem lacznie kilkadziesci Eurosportow sd oraz hd lecz zaden cholernik nie chcial swiecic.

Na Astrze chyba był ostatni bezpłatny.

Data: 2011-04-16 17:14:04
Autor: bufi
parametry Eurosport HD
RAFF wrote:

transporderow zaprogramowalem lacznie kilkadziesci Eurosportow sd
oraz hd lecz zaden cholernik nie chcial swiecic.  pozdro

Eurosport SD jest normalnie dostepny w familijnym.

U mnie świeci ten:

11.240 V 27500 FEC 3/4

Jeśli masz z nim problem, to przełącz audio pl na eng.
Niektóre tunery miały z tym problem. Ja tez z resztą, nowe
stery do karty pomogły.

Pozdrawiam

parametry Eurosport HD