parametry techniczne samochodów.

Data: 2009-07-19 15:02:45
Autor: Zdenio
parametry techniczne samochodów.
Witam
Szukam jakiejsc strony gdzie znajde parametry techniczne roznych marek samochodów.
Nie chodzi mi tylko o same parametry silnika (taka strone znalazlem) ale ogolnie o wielkosc samochodu, rozstaw koł itp..

z góry dziekuje
Zdenio

Data: 2009-07-19 15:04:46
Autor: Zdenio
parametry techniczne samochodów.
przepraszam przez pomylke zostało wyslane nie tam gdzie trzeba...

Data: 2009-07-20 22:57:42
Autor: Dombrek

Użytkownik "Zdenio" <zdenioszef@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3v5lk$7uo$1achot.icm.edu.pl...
przepraszam przez pomylke zostało wyslane nie tam gdzie trzeba...

Spoko spoko, ostatnio mało tu tematów związanych z nazwą grupy, więc i o rozstawie kół poczytałbym.
Dombrek

parametry techniczne samochodów.