paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski

Data: 2013-12-12 22:09:24
Autor: Wilson
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ściema, nie mam zamiaru udostępniać komuś swoich danych. Podobnie jak nigdy nie zablokuje sobie telefonu na odcisk palca czy wizerunek twarzy, gdyż na pewno jest to gdzieś zbierane i powiązywane z numerem oraz IMEI. Mam rację, czy jestem paranoikiem? Do czego to wszystko dąży?

Data: 2013-12-12 22:33:57
Autor: ToMasz
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Mam rację, czy jestem
paranoikiem? Do czego to wszystko dąży?
masz racje i jednocześnie jesteś paranoikiem.
Szczególnie w naszym dzikim kraju, jest tak, że prawo mamy głęboko w dupie, do momentu aż łamanie prawa nie jest dla nas dotkliwe. czyli fotoradary to czyste zło, chyba że stoją przy drodze naszych dzieci do szkoły. Kamery to zło, chyba ze masz swój sklep i kamery jego pilnują. Telefon z androidem - dzieło szatana, ale fajnie jak "AndroidLost" pokazał na googlemaps gdzie zostawiłeś swojego galaxy3.
Temat rzuciłeś niestety polityczny. Jakby istniał tylko wirtualny pieniądz, szara strefa skurczyła by się do pomijalnego marginesu. jakby nam odciski i dna pobierano przy urodzeniu - wykrywalność przestępstw sięgała by 100%.
Czy kiedyś do tego dojdzie? O tym decydujemy my. Niestety przekornie. Czyli jeśli nie zachowamy umiaru, rozsądku, kultury - Ci którzy muszą nad nami panować, zabezpieczą nasze istnienie elektronicznym nadzorem.
ToMasz

Data: 2013-12-13 03:06:25
Autor: Jacek
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Dnia Thu, 12 Dec 2013 22:33:57 +0100, ToMasz napisa(a):

Mam racj, czy jestem
paranoikiem? Do czego to wszystko dy?
masz racje i jednoczenie jeste paranoikiem.
Szczeglnie w naszym dzikim kraju, jest tak, e prawo mamy gboko w dupie, do momentu a amanie prawa nie jest dla nas dotkliwe. czyli fotoradary to czyste zo, chyba e stoj przy drodze naszych dzieci do szkoy. Kamery to zo, chyba ze masz swj sklep i kamery jego pilnuj. Telefon z androidem - dzieo szatana, ale fajnie jak "AndroidLost" pokaza na googlemaps gdzie zostawie swojego galaxy3.
Temat rzucie niestety polityczny. Jakby istnia tylko wirtualny pienidz, szara strefa skurczya by si do pomijalnego marginesu. jakby nam odciski i dna pobierano przy urodzeniu - wykrywalno przestpstw sigaa by 100%.
Czy kiedy do tego dojdzie? O tym decydujemy my. Niestety przekornie. Czyli jeli nie zachowamy umiaru, rozsdku, kultury - Ci ktrzy musz nad nami panowa, zabezpiecz nasze istnienie elektronicznym nadzorem.
ToMasz

Oczywicie, e DNA i odciski palcw powinne by pobierane bardzo wczsnie i
od wszystkich.

Data: 2013-12-13 08:40:18
Autor: Zakonspirowany
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
W dniu 13-12-2013 03:06, Jacek pisze:
Oczywiście, że DNA i odciski palców powinne być pobierane bardzo wczsśnie i
od wszystkich.

Zdobywasz jakieś kłaki kogoś, o którym będziesz wiedział, że nie będzie mieć alibi. Sam się dokładnie golisz, ciapkasz kremem, morderstwa dokonujesz w foliowym kombinezonie. Ofierze w zaciśniętą łapę wkładasz te włosy. Po akcji palisz kombinezon. Morderstwo doskonałe.
Najlepiej DNA, linie papilarne, skan siatkówki oka, czip wszywany w skórę, opaska na kostkę, na każdej ulicy kamery ultra HD i obowiązek comiesięcznych wizyt w budkach z automatami do skanu i aktualizacji informacji. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-13 12:48:57
Autor: ToMasz
W dniu 13.12.2013 08:40, Zakonspirowany pisze:
[...]

Czyli eliminujemy wszystkie przestępstwa w afekcie, nie przygotowane i marnie przygotowane. Wykluczamy  wszystko co podchodzi pod okazja czyni złodzieja. Niestety, - tu muszę się z Toba zgodzić - jeśli ktoś niema alibi (raczej ciężko u ojca/matki z 2 dzieci w świecie kamer i internetu), podpadł komuś mocno, można go będzie "wrobić". Nie łatwiej niż teraz.

ToMasz

Data: 2013-12-16 16:41:56
Autor: Jacek
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Dnia Fri, 13 Dec 2013 12:48:57 +0100, ToMasz napisa(a):

W dniu 13.12.2013 08:40, Zakonspirowany pisze:
W dniu 13-12-2013 03:06, Jacek pisze:
Oczywicie, e DNA i odciski palcw powinne by pobierane bardzo
wczsnie i
od wszystkich.

Zdobywasz jakie kaki kogo, o ktrym bdziesz wiedzia, e nie bdzie
mie alibi. Sam si dokadnie golisz, ciapkasz kremem, morderstwa
dokonujesz w foliowym kombinezonie. Ofierze w zacinit ap wkadasz
te wosy. Po akcji palisz kombinezon. Morderstwo doskonae.
Najlepiej DNA, linie papilarne, skan siatkwki oka, czip wszywany w
skr, opaska na kostk, na kadej ulicy kamery ultra HD i obowizek
comiesicznych wizyt w budkach z automatami do skanu i aktualizacji
informacji. ;)
Czyli eliminujemy wszystkie przestpstwa w afekcie, nie przygotowane i marnie przygotowane. Wykluczamy  wszystko co podchodzi pod okazja czyni zodzieja. Niestety, - tu musz si z Toba zgodzi - jeli kto niema alibi (raczej ciko u ojca/matki z 2 dzieci w wiecie kamer i internetu), podpad komu mocno, mona go bdzie "wrobi". Nie atwiej ni teraz.

ToMasz

Rejestrowanie DNA, to jak rejestrowanie pojazdow - cel taki sam -
identyfikacja 'problemow', czyli przestepstw.

Data: 2013-12-12 23:16:10
Autor: Jan Stożek
Po głębokim namyśle Wilson napisał w czwartek, 12 grudnia 2013 22:09:

[...]

To dość oczywiste. 1984. --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-12-13 21:04:20
Autor: Saiko Kila
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Proces Jan Stoek <conus-spm@chello.pl> zwrci bd:

Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ciema, nie mam
zamiaru udostpnia komu swoich danych. Podobnie jak nigdy nie
zablokuje sobie telefonu na odcisk palca czy wizerunek twarzy, gdy
na pewno jest to gdzie zbierane i powizywane z numerem oraz IMEI.
Mam racj, czy jestem paranoikiem? Do czego to wszystko dy?

To do oczywiste. 1984.

Na tym etapie tak, ale oglnie to idzie raczej w kierunku Nowego
Wspaniaego wiata, gdzie nie bdzie miao znaczenia czy kto inny zna
nasze tajemnice czy nie, a i tak wszyscy bd szczliwi.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

Data: 2013-12-13 22:37:04
Autor: Zakonspirowany
W dniu 13-12-2013 21:04, Saiko Kila pisze:
Proces Jan Stożek <conus-spm@chello.pl> zwrócił błąd:

[...]

To dość oczywiste. 1984.

Na tym etapie tak, ale ogólnie to idzie raczej w kierunku Nowego
Wspaniałego Świata, gdzie nie będzie miało znaczenia czy ktoś inny zna
nasze tajemnice czy nie, a i tak wszyscy będą szczęśliwi.

Że niby tyle nuklearnego arsenału miałoby się zmarnować? Jak myślisz, po co Rosja się zbroi? Po co Stanom taka armia? III WŚ się odbędzie, tylko trudno przewidzieć kiedy. Nie potrafię przewidzieć, które mocarstwo zwycięży, ale wiem, że Arabowie ostatecznie polegną, a Izrael będzie mógł powiększyć swoje terytorium. Przy czym ziemia wtedy może być nic niewarta.
Szkoda, że historia XX wieku potoczyła się tak, a nie inaczej. Z Niemcami dałoby się coś zdziałać, bo to w gruncie rzeczy dość sensowny naród jest. A teraz, myśląc o wygranej (czyli o przetrwaniu), jedyną opcją byłaby znów Rosja (plus reszta Azji, poczynając od Chin).
KURWA!

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-14 14:00:13
Autor: wowa

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:52ab7e01$0$2167$65785112news.neostrada.pl...

Że niby tyle nuklearnego arsenału miałoby się zmarnować? Jak myślisz, po co Rosja się zbroi? Po co Stanom taka armia? III WŚ się odbędzie, tylko trudno przewidzieć kiedy. Nie potrafię przewidzieć, które mocarstwo

Ktoś ze sławnych powiedział " Nie wiem jak będzie wyglądała trzecia wojna, wiem że czwarta będzie na kije i kamienie" :(
Wojtek
ps. znalazłem http://www.cytaty.info/cytat/niewiemjakabron.htm

--
Bo my, Polacy tak mamy,
że we wszystkim przesadzamy :(

Data: 2013-12-14 13:06:07
Autor: Dawid
W dniu 2013-12-13 21:04, Saiko Kila pisze:
[...]

Dopki istnieje rasa ludzka ze swoj chciwoci i chci growania nad wszystkimi i wszystkim, to nierealne.

Data: 2013-12-14 14:07:08
Autor: Jan Stożek
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Po głębokim namyśle Dawid napisał w sobota, 14 grudnia 2013 13:06:

Do czego to wszystko dąży?

To dość oczywiste. 1984.

Na tym etapie tak, ale ogólnie to idzie raczej w kierunku Nowego
Wspaniałego Świata,

Dopóki istnieje rasa ludzka ze swoją chciwością i chęcią górowania
nad wszystkimi i wszystkim, to nierealne.

Przepełnia Cię nadmiar optymizmu... Pomysły, że kucharka mogłaby rządzić państwem są stosunkowo świeżej daty. Wcześniej zdecydowana większość społeczeństwa dość potulnie akceptowała swoje miejsce w hierarchii. Zresztą tak naprawdę nadal tak jest, a chciwe i dominujące są tylko jednostki. --

Data: 2013-12-14 14:13:58
Autor: Dawid
W dniu 2013-12-14 14:07, Jan Stożek pisze:
[...]

To jakoś u nas dużo tych jednostek.

Data: 2013-12-14 14:34:47
Autor: Przemek
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
To jakoś u nas dużo tych jednostek.

te 200 osób na świeczniku w porównaniu do 38 milionów, to betka.
Przem

Data: 2013-12-14 18:51:35
Autor: Jan Stożek
Po głębokim namyśle Dawid napisał w sobota, 14 grudnia 2013 14:13:

[...]

Tak? A ile z nich było chciwych i dominujących na tyle, żeby przełamać bariery społeczne? Bo jeśli chłop, robotnik, czy drobny mieszczanin nadal są chłopem, robotnikiem, czy drobnym mieszczaninem, tyle tylko, że sobie plazme na ścianie walną, a do kościoła jadą bryką, a nie bryczką, to nie jest chciwość, tylko zwykła życiowa zaradność. Ale to już się OT zrobił na tej grupie. --

Data: 2013-12-15 08:06:44
Autor: fifak
W dniu 2013-12-12 22:09, Wilson pisze:
Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ściema

aleś sie obudził, to może być dobre dla tępych amerykanów,
od dawna chodzi o to żeby każdy człowiek miał czipa w dupie gps i inne

od dłuższego czasu uczę się żyć bez telefonu komórkowego, gówniane gooole i ich polityke wiązania usług mam w dupie i pokasowałem konta, jak robie zakupy to raczej osobiście w sklepie a jak musze przez net to na dane Jan Kowalski, wszelkie portale "społecznościowe" polikwidowałem itd

paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski