paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski

Data: 2013-12-12 23:16:10
Autor: Jan Stożek
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Po głębokim namyśle Wilson napisał w czwartek, 12 grudnia 2013 22:09:

Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ściema, nie mam
zamiaru udostępniać komuś swoich danych. Podobnie jak nigdy nie
zablokuje sobie telefonu na odcisk palca czy wizerunek twarzy, gdyż
na pewno jest to gdzieś zbierane i powiązywane z numerem oraz IMEI.
Mam rację, czy jestem paranoikiem? Do czego to wszystko dąży?

To dość oczywiste. 1984. --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-12-13 21:04:20
Autor: Saiko Kila
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
Proces Jan Stoek <conus-spm@chello.pl> zwrci bd:

Jak dla mnie to te wszystkie chmury to wielka ciema, nie mam
zamiaru udostpnia komu swoich danych. Podobnie jak nigdy nie
zablokuje sobie telefonu na odcisk palca czy wizerunek twarzy, gdy
na pewno jest to gdzie zbierane i powizywane z numerem oraz IMEI.
Mam racj, czy jestem paranoikiem? Do czego to wszystko dy?

To do oczywiste. 1984.

Na tym etapie tak, ale oglnie to idzie raczej w kierunku Nowego
Wspaniaego wiata, gdzie nie bdzie miao znaczenia czy kto inny zna
nasze tajemnice czy nie, a i tak wszyscy bd szczliwi.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

Data: 2013-12-13 22:37:04
Autor: Zakonspirowany
W dniu 13-12-2013 21:04, Saiko Kila pisze:
Proces Jan Stożek <conus-spm@chello.pl> zwrócił błąd:

[...]

Na tym etapie tak, ale ogólnie to idzie raczej w kierunku Nowego
Wspaniałego Świata, gdzie nie będzie miało znaczenia czy ktoś inny zna
nasze tajemnice czy nie, a i tak wszyscy będą szczęśliwi.

Że niby tyle nuklearnego arsenału miałoby się zmarnować? Jak myślisz, po co Rosja się zbroi? Po co Stanom taka armia? III WŚ się odbędzie, tylko trudno przewidzieć kiedy. Nie potrafię przewidzieć, które mocarstwo zwycięży, ale wiem, że Arabowie ostatecznie polegną, a Izrael będzie mógł powiększyć swoje terytorium. Przy czym ziemia wtedy może być nic niewarta.
Szkoda, że historia XX wieku potoczyła się tak, a nie inaczej. Z Niemcami dałoby się coś zdziałać, bo to w gruncie rzeczy dość sensowny naród jest. A teraz, myśląc o wygranej (czyli o przetrwaniu), jedyną opcją byłaby znów Rosja (plus reszta Azji, poczynając od Chin).
KURWA!

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-14 14:00:13
Autor: wowa

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:52ab7e01$0$2167$65785112news.neostrada.pl...

Że niby tyle nuklearnego arsenału miałoby się zmarnować? Jak myślisz, po co Rosja się zbroi? Po co Stanom taka armia? III WŚ się odbędzie, tylko trudno przewidzieć kiedy. Nie potrafię przewidzieć, które mocarstwo

Ktoś ze sławnych powiedział " Nie wiem jak będzie wyglądała trzecia wojna, wiem że czwarta będzie na kije i kamienie" :(
Wojtek
ps. znalazłem http://www.cytaty.info/cytat/niewiemjakabron.htm

--
Bo my, Polacy tak mamy,
że we wszystkim przesadzamy :(

Data: 2013-12-14 13:06:07
Autor: Dawid
W dniu 2013-12-13 21:04, Saiko Kila pisze:
[...]

Dopki istnieje rasa ludzka ze swoj chciwoci i chci growania nad wszystkimi i wszystkim, to nierealne.

Data: 2013-12-14 14:07:08
Autor: Jan Stożek
Po głębokim namyśle Dawid napisał w sobota, 14 grudnia 2013 13:06:

Do czego to wszystko dąży?

To dość oczywiste. 1984.

Na tym etapie tak, ale ogólnie to idzie raczej w kierunku Nowego
Wspaniałego Świata,

Dopóki istnieje rasa ludzka ze swoją chciwością i chęcią górowania
nad wszystkimi i wszystkim, to nierealne.

Przepełnia Cię nadmiar optymizmu... Pomysły, że kucharka mogłaby rządzić państwem są stosunkowo świeżej daty. Wcześniej zdecydowana większość społeczeństwa dość potulnie akceptowała swoje miejsce w hierarchii. Zresztą tak naprawdę nadal tak jest, a chciwe i dominujące są tylko jednostki. --

Data: 2013-12-14 14:13:58
Autor: Dawid
W dniu 2013-12-14 14:07, Jan Stożek pisze:
[...]

To jakoś u nas dużo tych jednostek.

Data: 2013-12-14 14:34:47
Autor: Przemek
paranoja? chmury, rozpoznawanie twarzy, odciski
To jakoś u nas dużo tych jednostek.

te 200 osób na świeczniku w porównaniu do 38 milionów, to betka.
Przem

Data: 2013-12-14 18:51:35
Autor: Jan Stożek
Po głębokim namyśle Dawid napisał w sobota, 14 grudnia 2013 14:13:

[...]

Tak? A ile z nich było chciwych i dominujących na tyle, żeby przełamać bariery społeczne? Bo jeśli chłop, robotnik, czy drobny mieszczanin nadal są chłopem, robotnikiem, czy drobnym mieszczaninem, tyle tylko, że sobie plazme na ścianie walną, a do kościoła jadą bryką, a nie bryczką, to nie jest chciwość, tylko zwykła życiowa zaradność. Ale to już się OT zrobił na tej grupie. --