paranoja, czy to norma w RP?

Data: 2009-09-17 18:29:17
Autor: CUT_INZ
paranoja, czy to norma w RP?
Papa Smerf pisze:

to wcale nie oznacza że obecnie na ich stronie www jest ten sam regulamin z kturym ja się zapoznałem i zgodziłem, po prostu paranoja!:O(
               ^^^^^^

przepraszam ale czy w naszej żydo-komuszej RP jest jakieś prawo nakazujące obywatelowi tejrze RP znajomość wszelakiego prawa i
                          ^^^^^^^

p.s. wiem że na tej grupie mało kto zna się na prawie, ale za to wszyscy są znawcami ortografi,

Data: 2009-09-17 21:38:20
Autor: Papa Smerf
paranoja, czy to norma w RP?
Órzytkownik "CUT_INZ" napisał:
 Rozjechało się :(

eeee... ale co poeta chciał przez to powiedzieć?:O)

paranoja, czy to norma w RP?