parę pytanek

Data: 2011-08-17 14:22:06
Autor: Dysiek
parę pytanek
4. czy są zadowoleni userzy xboxa 360 ? bo widzę że polecane jest głównie ps3 ale chciałbym spróbować czegoś innego ;) wiele gier jest na obydwie platformy chociaż mam akurat kierownicę logitecha gt force więc lepiej było by ps3

Mam X360 i jest spoko, szczegolnie pady sa lepsze jak w PS3. Za gre on-line trzeba placic, ale ja i tak nie gram po sieci.

7. czy kabelek hdmi jest w zestawie czy jak przy ps2 trzeba jeszcze wydać drugie tyle dodatki

Nie wiem jak jest teraz, ale kiedys zalezalo to od wersji konsoli (elite mialo kabel)

Dysiek

parę pytanek