parę pytanek

Data: 2011-08-17 20:09:08
Autor: Zdzicho
parę pytanek
1. Gdzie tanio kupujecie gry ? Czy tylko używki na allegro czy jest coś jeszcze. Na pc bardzo polubiłem weekendowe promocje na steam, ea sport itp. Żadnych kurzących się płytek, które przestają działać bo się porysowały.
Kiedyś miałem ps2 i gry po 250zł i ogólnie zraziłem się do kupowania gier za więcej niż 60-90zł
Generalnie jest ciezko z tanimi grami na xbox. Xbox jest spiracony i malo jest oryginalow w drugim obiegu W sklepach czasem promocje a najlepiej jakies stare gry z przed 1 czy 2 lat. Z tym ze z takimi z nowu jest bieda bo jak sklepy wyczyszcza magazyny to koniec

2. czy może też ktoś ma wiszące tv 50'' i kanapę 4m od niego? Wolę chyba jednak lepiej grać z bliska ale to musiałbym na stojąco więc  odpada

Ja gram tv na 63" i mam fotele tak wlasnie na 4 m - 4,5m i jest ekstra zreszta tez ogladam z tej odleglosci tv i filmy - kinect tez swietnie dziala na dwie osobt

4. czy są zadowoleni userzy xboxa 360 ? bo widzę że polecane jest głównie ps3 ale chciałbym spróbować czegoś innego ;) wiele gier jest na obydwie platformy chociaż mam akurat kierownicę logitecha gt force więc lepiej było by ps3
Konsola jest ok, online gra sie dobrze. Z ta platnoscia to nie przesadzajmy. Co to jest te kilka zlotych (nie pamietam 120 - 200 zl za rok ??)w skali roku jak ktos pracuje - nowa gra jest drozsza niz abonament za 12 mieciecy. Chala jest tylko z tym livem jezeli chodzi o zawartosc. Polski live jest daleko za innymi. Wiem bo przenioslem konto z USA - teraz zaluje. Na polskim nic nie ma. Nawet z kinetctem nie pogadasz (czego zreszta ZUPELNIE nie rozumiem dlaczego) Świetny pad moim zdaniem lepszy niz na ps3. Ja wole grac na xbox.  Chociaz jest kilka gier na ps3 dla ktorych ja mam

6. czasami piszą że kontroler jest wireless np właśnie przy wersji 4gb a przy 250db już nie, nie wiem czy standart czy opcja ?
z tego co wiem zawsze daja wireless (tylko be akumulatorow - trzeba dokupic) co w sumie nie wiem czy jest ok? Ja mam 3 pady jeden przewodowy jeden z akumulatorami i jeden laduje baterie zgadnijcie ktorego najczesniej uzywam?

7. czy kabelek hdmi jest w zestawie czy jak przy ps2 trzeba jeszcze wydać drugie tyle dodatki
kiedys przy elite byl a przy arcade nie bylo jak jest ze slim tonie wiem

parę pytanek