Data: 2009-12-21 13:57:36 | |
Autor: Wojtekk | |
parę zimowych pytań :) | |
Użytkownik "ColdFire" <root@nasa.gov> napisał w wiadomości news:hgnnus$3uk$1news.onet.pl... Witam!Raczej coś złego dzieje się z tym wskaźnikiem. Widocznie nie lubi mrozu. 2. Problem z nagrzewaniem się silnika. Czy to normalne, że temperatura silnika dochodzi do połowy dopiero po 5km odcinku przejechanym przez 20 minut(Łódź)? Zwykle nie pokonuję dłuższych...Zamiast tekturki, zdrowiej jest założyć sprawny termostat i sprawdzić poziom płynu. To nie jest drogie. Może to, że robisz krótkie trasy na niedogrzanym silniku? Sonda lambda jest brana pod uwagę dopiero gdy silnik się rozgrzeje. - alternator, niedawno się popsuł i został wymieniony na inny. Ten "nowy" przy wyższych obrotach emituje dźwięk jak mały zabawkowy silniczek elektryczny, wcześniej tego nie miałem. Możliwe, że to jego wina?Często jest taki odgłos przy nadmiernie naciągniętym pasku klinowym. Pozdrawiam Wojtek |
|
Data: 2009-12-22 08:42:59 | |
Autor: ColdFire | |
parę zimowych pytań :) | |
Wojtekk pisze:
Raczej coś złego dzieje się z tym wskaźnikiem. Widocznie nie lubi mrozu. Ok, w sumie to atrakcyjniejsza opcja. - alternator, niedawno się popsuł i został wymieniony na inny. Ten "nowy" przy wyższych obrotach emituje dźwięk jak mały zabawkowy silniczek elektryczny, wcześniej tego nie miałem. Możliwe, że to jego wina?Często jest taki odgłos przy nadmiernie naciągniętym pasku klinowym. Dobrze wiedzieć, dzięki. Pozdrawiam! |
|