parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego

Data: 2009-07-20 07:46:44
Autor: mcgregor
parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego
Witam!
Wybieram się do Warszawy z moim synem i chciałbym mu zafundować wizytę w Muzeum Powstania Warszawskiego. Z tego powodu mam pytanie do miejscowych jak tam z parkingiem przy muzeum? Czy jest blisko, czy strzeżony, płatny?
Pozdrawiam

Data: 2009-07-20 08:19:30
Autor: glang
[...]

bardzo blisko jest strzeżony. nie pamiętam ulicy ale parkowałem tam będąc na Apocalyptyce. mijając głowne wejście - alejkę po lewej pierwsza w lewo i zaraz po lewej stronie
pzdr
GL

Data: 2009-07-20 10:41:19
Autor: Michał Wawiórko
[...]

Spokojnie na pobliskich uliczkach powinieneś zaparkować. Zwłaszcza, że urlopy teraz.

Pozdr
Michał

Data: 2009-07-20 12:13:30
Autor: mcgregor
parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego
Dzieki za informacje!

Data: 2009-07-20 12:52:47
Autor: J_K_K

Użytkownik "Michał Wawiórko" <wawior85@gmail.com> napisał w wiadomości news:h41ahd$rlh$1inews.gazeta.pl...

Spokojnie na pobliskich uliczkach powinieneś zaparkować. Zwłaszcza, że urlopy teraz.

Aczkolwiek czym bliżej 1.VIII,
to już bym nie był taki pewien.

Pzdr

JKK

parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego