parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego

Data: 2009-07-20 08:19:30
Autor: glang
parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego
Wybieram się do Warszawy z moim synem i chciałbym mu zafundować wizytę w Muzeum Powstania Warszawskiego. Z tego powodu mam pytanie do miejscowych jak tam z parkingiem przy muzeum? Czy jest blisko, czy strzeżony, płatny?

bardzo blisko jest strzeżony. nie pamiętam ulicy ale parkowałem tam będąc na Apocalyptyce. mijając głowne wejście - alejkę po lewej pierwsza w lewo i zaraz po lewej stronie
pzdr
GL

parking przy Muzeum Powstania Warszawskiego