[WAW] parking rowerowo-motocvklowy w Arkadii-Leroju?

Data: 2011-05-29 22:22:38
Autor: Adampio
[WAW] parking rowerowo-motocvklowy w Arkadii-Leroju?
Parę dni temu robiąc zakupy w Leroju w CH Arkadia wypatrzylem tabliczke o parkingu rowerowo-motocyklowym na poziomie -1. Ponieważ byłem własnie na tym  poziomie zrobiłem automobilem rundkę po calym parkingu podziemnym ale rzeczonego parking rowerowego nie dostrzegłem.
Czy to jakaś pozostałość po latach świetności, przygotowanie do świetlanej przyszłości czy też rzeczywiście taki parking jest tu i teraz?

[WAW] parking rowerowo-motocvklowy w Arkadii-Leroju?