parking rowerowy

Data: 2009-07-29 22:30:23
Autor: radxcell
parking rowerowy
hej,

jak powinny wygladac parkingi rowerowe :)
http://radxcell.nora.pl/2009/07/24/parking-rowerowy.html

ufam, ze to zgodne z tematyka i ogolnym zacieciem grupy :)

pozd(r)dx
--
 ___         ___  __       _ _  | _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#157002
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://czyinternetdziala.pl

Data: 2009-07-29 22:40:30
Autor: Ludek Vasta
parking rowerowy
radxcell wrote:
jak powinny wygladac parkingi rowerowe :)
http://radxcell.nora.pl/2009/07/24/parking-rowerowy.html

Lepsze rozwiazanie (juz je tutaj kiedys pokazywalem):
http://ludek.fotolog.pl/parking-rowerowy,1322422,link.html

Ludek

Data: 2009-07-29 22:44:16
Autor: click
parking rowerowy
Ludek Vasta pisze:
radxcell wrote:
jak powinny wygladac parkingi rowerowe :)
http://radxcell.nora.pl/2009/07/24/parking-rowerowy.html

dobry zart tynfa wart

Lepsze rozwiazanie (juz je tutaj kiedys pokazywalem):
http://ludek.fotolog.pl/parking-rowerowy,1322422,link.html

WOW!
i to wciaz dziala?!

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-29 22:57:45
Autor: Ludek Vasta
parking rowerowy
click wrote:
Lepsze rozwiazanie (juz je tutaj kiedys pokazywalem):
http://ludek.fotolog.pl/parking-rowerowy,1322422,link.html

i to wciaz dziala?!

Tak. Przetestowalem 2 tygodnie temu.

Ludek

Data: 2009-07-29 22:59:45
Autor: reme.k
parking rowerowy
> jak powinny wygladac parkingi rowerowe :)
> http://radxcell.nora.pl/2009/07/24/parking-rowerowy.html

Lepsze rozwiazanie (juz je tutaj kiedys pokazywalem):
http://ludek.fotolog.pl/parking-rowerowy,1322422,link.html

Ciekawe jak ochroniarz poznaje czy rower odpina właściciel czy złodziej :)

A i tak nic nie przebije tego:
http://www.youtube.com/watch?v=wE4fvwTBtno

Matrix :)

Data: 2009-07-29 23:05:18
Autor: click
parking rowerowy
reme.k@vp.pl pisze:
[...]

po welkosci klucza?

A i tak nic nie przebije tego:
http://www.youtube.com/watch?v=wE4fvwTBtno

Matrix :)

obok pewnie jest podobny hotel ;)

Data: 2009-07-30 20:50:32
Autor: karmi
parking rowerowy
reme.k@vp.pl pisze:
Ciekawe jak ochroniarz poznaje czy rower odpina właściciel czy złodziej :)
Dostajesz numerek, jak w szatni. proste i praktyczne

pozdr
karmi

Data: 2009-07-29 22:56:56
Autor: Wojtek Paszkowski
parking rowerowy

"radxcell" <sp____ks@o2.pl> wrote in message news:4a70b160$1news.home.net.pl...

jak powinny wygladac parkingi rowerowe :)
http://radxcell.nora.pl/2009/07/24/parking-rowerowy.html

o, jakbym widział mój ulubiony parking rowerowy w stolicznym CH Arkadia - tylko tego znaczka i stojaków brak, ale rower parkuje się do barierek jeszcze bardziej funkcjonalnie ;)

pozdr

Data: 2009-07-29 23:49:26
Autor: Gotfryd Smolik news
parking rowerowy
On Wed, 29 Jul 2009, radxcell wrote:

hej,

jak powinny wygladac parkingi rowerowe :)
http://radxcell.nora.pl/2009/07/24/parking-rowerowy.html

  Wyrwikółka?
  To prowokacja czy jak? :O
  Nie zapodawałem aby kiedyś zdjęć z zabrzańskiego M1?
(IMO najlepsze parkingi w okolicy - do oceny "perfekcyjne"
brakuje tylko aby przynajmniej część była pod dachem).

ufam, ze to zgodne z tematyka i ogolnym zacieciem grupy :)

  Zgodne, zgodne, ale do kitu :)
  Oznakowanie parkingu nie czyni.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-07-30 08:24:43
Autor: sa7o
parking rowerowy
Data: 2009-07-30 19:39:40
Autor: radxcell
parking rowerowy
*Gotfryd Smolik news* wrote in <news:Pine.WNT.4.64.0907292346500.2744quad>:
  Zgodne, zgodne, ale do kitu :)
  Oznakowanie parkingu nie czyni.

Za to dobrze rozdziela czesc dla samochodow od czesci dla rowerow. I moze
zmniejsza ilosc parkujacych tamze.

pozdr, rdx

parking rowerowy