[Żywiec] parking strzeżony lub...

Data: 2009-07-20 19:22:18
Autor: Jacek Krywult
[Żywiec] parking strzeżony lub...
Ja wjechałem do Ujsoł i potem Doliną Danielki na Mładą Horę.
Tam zostawiłem pod samym domem gospodarza.
Poszliśmy nocą przy czołówkach przez las do Bacówki pod Rycerzową. Potem na Wielką Raczę, a potem podjechaliśmy trochę pociągiem i wróciliśmy po auto.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-07-20 19:40:37
Autor: skarb
[Żywiec] parking strzeżony lub...
 "Jacek Krywult" :

[...]

To dobry pomysł dojechać do jakiejś wsi, łatwiej dogadać się z gospodarzem, ale mamy plan tygodniowy, gdzie start i meta są znacznie oddalone od siebie, a pomiędzy nimi najłatwiej dostać się do Żywca właśnie. :)

--
Pozdrawiam,
Magda Wasilewska

[Żywiec] parking strzeżony lub...