parkingi osiedlowe

Data: 2009-05-21 21:55:24
Autor: Tomasz Pyra
parkingi osiedlowe
Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

Co to się porobiło? Czy teraz każdy student wynajmujący mieszkanie ma
już samochód albo dwa?

Kiedyś dzielnice budowało się zapewniając jedno miejsce parkingowe na 3-5 mieszkań. Wtedy to często oznaczało puste parkingi.
Dziś nawet jak jak dobudowano tam parkingi gdzie się dało, zastawi się chodniki i każdą inną płaską powierzchnie, to rzadko udaje się dociągnąć do 1 miejsca na jedno mieszkanie.
A gdzieniegdzie już i to jest mało.

Czy to norma że rodzina mieszkająca w 2pokojowym
mieszkanku musi mieć ileś samochodów?

Wszędzie tak jest? ;)

Myślę że w bogatszych miastach/dzielnicach więcej niż 1 samochód na mieszkanie jest normą.

Data: 2009-05-21 23:33:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
parkingi osiedlowe

"Tomasz Pyra" gv4c52$bv3$1@nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Ja jestem biedny, ale mam 2 samochody i 2 mieszkania. :)
W drugim mieszkaniu mieszkają moi rodzice, ale ojciec ma
też samochód, choć nie lubi nim jeździć. ;) Siostrra nie
ma samochodu, choć ma mieszkanie...

Swój samochód (pannę Mercedes) chętnie sprzedam. :)

-=-

W Białymstoku wydano niedawno 25 milionów złotych na przebudowę centrum,
aby można było w tymże Centrum sprzedawać piwo w ,,kawiarniach''. :) Przy
okazji przebudowy można było w tym Centrum zrobić tunel pod zbudowanym
,,deptakiem'' (teraz ów deptak ma być rozdzielony ruchliwą ulicą -- ciekawe,
jak z tego wydobędą się miastowi) i podziemny parking...

Ale nie zrobiono ani tego tunelu, ani parkingu...

W Warszawie jest ładny tunel na Starówce, znad którego rozciągają
się ładne widoki. Gdy jadę do Białegostoku przez Warszawę, zwykle
zatrzymuję się tam, zachodzę do kawiarni Anna (może jej już tam nie
ma) niedaleko kościoła świętej Anny (nawet nie znam tej świętej)
i patrzę przed siebie... Gdy wsiadam do samochodu, mam 2 godziny
na to, aby przygotować się do pobytu w Białymstoku. ;)

Oczywiście nie twierdzę, że z tego tunelu białostockiego
można by było też (; tak ładnie popatrzeć. ;)

Data: 2009-05-22 02:22:23
Autor: JG
parkingi osiedlowe
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
(...)
[...]
Nie mogę się domyślić, o którą kawiarnię Ci chodzi, choć z drugiej strony jakoś bardzo dobrze ich nie znam ;)
Może chodzi Ci o dawną Poziomkę? Była dokładnie vis-a-vis kościoła św. Anny.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-22 14:31:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
parkingi osiedlowe

"JG" gv4r7h$ses$1@inews.gazeta.pl

[...]

Nie.

Była dokładnie vis-a-vis kościoła św. Anny.

Może to nie nazywa się kawiarnią. Jest/była obok kościoła -- pod ziemią. :)
Pewnie dlatego pod ziemią, że Kościół kiedyś prowadził działalność podziemną. ;)
Po lewej stronie kościoła, gdy do niego wchodzimy. :)

parkingi osiedlowe