parkomat

Data: 2013-10-19 02:11:21
Autor: anacron
parkomat
W dniu 18.10.2013 16:43, inny punkt siedzenia... pisze:
może mi Ktoś powiedzieć jak korzysta się z parkomatów? postawili mi tu
jeden i ponoć mam płacić

Już tłumaczę. Parkujesz auto, zerkasz na parkomat i odchodzisz. Kiedy
wrócisz za wycieraczką będzie reklama parkomatu, wyrzuć ją do kosza.

Dla tych którzy nie zatrybili, brak opłaty za parkowanie to nie
wykroczenie, a wkładanie czegoś za wycieraczkę to nie doręczenie. Jak
później będą coś pierdolić i pokazywać zdjęcie tonalezy się zapytać, co
na tym zdjęciu masz rozporznać, wycieraczkę, keirowcnicę, czy lusterko.
A jak chcą od kogoś na drodze cywilnej wydusic opłatę to niech ustalą
najpierw kto to auto tam postawił.

--
anacron

Data: 2013-10-18 21:32:34
Autor: Konfabulator
parkomat
To kara administracyjna. Więc to problem właściciela kto prowadził. To co proponujesz powoduje szybką wizytę poborcy skarbowego.

Data: 2013-10-19 15:11:35
Autor: anacron
parkomat
W dniu 19.10.2013 06:32, Konfabulator pisze:
To kara administracyjna. Więc to problem właściciela kto prowadził.

No popatrz, a ze mnie złotówki ściągnąć nie mogą, mimo że znają numery
kont. Widać mam lepszych prawników.

--
anacron

Data: 2013-10-19 03:04:50
Autor: kogutek444
parkomat
W dniu sobota, 19 października 2013 02:11:21 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]

na tym zdjęciu masz rozporznać, wycieraczkę, keirowcnicę, czy lusterko.

A jak chcą od kogoś na drodze cywilnej wydusic opłatę to niech ustalą

Na początek trzeba poprosić o legalizację parkomatu i aparatu fotograficznego. Później o legalizację źródeł zasilania obydwu. Jeśli na zdjęciu widać dwa samochody to niech spierdalają.

parkomat